Banka odmítá proplatit přeplatek za elektřinu a výběr hotovosti kvůli závadě v počítačovém systému

REKLAMA
Běžný účet
5.2.2016 Banka

Vážení bankéři, kteří si děláte, co chcete a na zákazníky kašlete. Můžete mi poradit, co mám dělat, když mám složenku s přeplatkem za elektřinu a vy mi ji odmítnete proplatit, protože se vám údajně zhroutil počítačový systém. Ze stejného pofiderního důvodu jste mi odmítli i výběr hotovosti kartou. A to až po dnešním vystání dlouhé fronty. Přitom mám u vás celý důchod a k tomu i menší finanční rezervu, ale sám nemám ani korunu. Co mám teď žrát, vy ničemové a nenažraní bankéři? To si mám peníze nakreslit nebo snad chcípnout hlady? Protože mám potíže s chůzí a bolesti, nemůžu k vám pořád chodit, tak mi laskavě sdělte, až si ten svůj pitomej systém opravíte. Taky byste nemuseli mít stejně blbej systém jako všechny ty státní registry, co věčně nefungují. Na poplatcích vyberete snad dost a v brzké době chystáte ještě zdražení, abyste si mohli pořídit něco lepšího. Doufám, že to do konce týdne opravíte, těch pár dní o hladu snad vydržím. Ani snad nečekám, že mi odpovíte, protože jste arogantní podnik a na zákazníky ser...kašlete, ale aspoň jsem si ulevil ve svém vzteku.

Dobrý den,

nejsme Vaše ani jiná banka, jsem poradenský portál - Vaši zpětnou vazbu doporučuji směřovat přímo vaší bance (aby měla příležitost se dozvědět, co si o ni zákazníci myslí). Mimochodem, o jakou se jedná banku?

Na trhu je přes 30 bank, které Vám ochotně (a mnohdy zcela bez poplatků a podmínek) povedou běžný účet. Pracujete-li na přepážkách s hotovostí (vybíráte/ukládáte hotové peníze), doporučuji Fio banku. Pokud hotové peníze na přepážkách nevkládáte a výběry provádíte kartou přes bankomat, doporučuji Equa bank. Obě banky nabízí vedení účtu bez poplatků a podmínek (Equa bank na pobočkách nepracuje s hotovostí, ale zase nabízí neomezené bezplatné výběry z bankomatů všech bank). U obou bank ani není nutné chodit kvůli sjednání účtu na pobočku - zdarma Vám pošlou kurýra se smlouvou k podpisu až domů. Equa bank nabízí i velmi slušné spoření (1-1,5% bez výpovědní lhůty). U obou bank už nebudete muset pobočku nikdy navštívit - vše lze vyřídit online přes internetbanking. Přeplatek za elektřinu si lze zdarma nechat zasílat na účet (už nebude muset se složenkami na poštu).

Dejte sbohem bance, která po Vás chce za všechno poplatky, nechává Vás trpět hlady a ještě má nefunkční systém.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena