Banky.cz Bankovní poradna zdarma #507, Dotaz v bankovní poradně

Jaké jsou nejlepší možnosti spoření nebo pojištění pro mého 1,5 ročního syna s měsíčním vkladem nebo investicí 1500 Kč?

REKLAMA
17.11.2012

Dobrý den, hledám nejlepší produkt pro spoření či pojištění svého 1,5 ročního syna. Má možnost měsíčního vkladu nebo investice je 1500 Kč. Děkuji Mazura

Dobrý den,

doporučuji standardní spořicí účet, aktuálně s průměrným úrokem cca. 2,4% bez dalších podmínek a poplatků za zřízení či vedení, s možností okamžitého vybrání celého vkladu - vybírejte zde, doporučuji např. Equabank, Airbank, Axa, Moravský peněžní ústav a další.

V momentě, kdy budete mít naspořeno nad 100-200 tisíc Kč, bude zajímavé začít uvažovat o termínovaném vkladu s o něco vyšším úrokem. 

Naopak rozhodně nedoporučuji veškeré spořicí či pojistné produkty určené výhradně dětem, dětská konta, pojištění "sluníčko" a další životně a úrazově orientovaná spořicí pojištění - toto je jeden velký švindl, který Vám upřímně doporučí pouze finanční poradce nebo pracovník na přepážce v bance, neboť je z toho pro ně největší provize za uzavření smlouvy. Jinak získáte se spoustou omezení a podmínek horší zhodnocení než u obyčejného spořicího účtu.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena