Banky.cz Bankovní poradna zdarma #946, Dotaz v bankovní poradně

Co dělat, když dostanete výpověď ze stavebního spoření od České spořitelny?

REKLAMA
27.8.2013

Prosím o sdělení, zda má Česká spořitelna - kde mám stavební spoření se 4% úrokem, které sice již skončilo ale vzhledem k tomu, že jsem peníze nepotřebovala nechala jsem je na účtě. Nyní jsem dostala dopis s výpovědí. Musím na toto přistoupit nebo ne? děkuji za odpověď. Poislová

Dobrý den,

stará smlouva na stavební spoření s úrokem 4% je dnes v dobách nízkých úrokových sazeb doslova pokladem. Proto se všechny stavební spořitelny snaží klienty přimět ke zrušení těchto starých smluv a k uzavření nových s úrokem 2%. Zatímco dříve stavební spořitelny klientům život znepříjemňovaly např. zvýšeným poplatkem za roční vedení st. spoření, nyní se snaží některé spořitelny smlouvy i přímo rušit. 

Stavební spořitelna má právo takto starou smlouvu zrušit, tedy pokud Vám přišel dopis, že Vám to ruší, není bohužel odvolání. Pokud je dopis ale jen kamufláží, ze které přímo automatické zrušení nevyplývá a dopis se snaží jen nepozorné klienty přimět ke zrušení st. spoření z jejich strany, dopisu nevěnujte další pozornost.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena