Dědictví a nemocný notář, Osobní a rodinné finance

REKLAMA
Běžný účet

Dobrý den, již dříve jsem zde měl dotaz ohledně dědictví. Chtěl bych se Vás zeptat, zda je tento postup notářského úřadu správný, protože mi na tom něco dost smrdí. Koncipientka dala výpověď a celé řízení se odročilo. Tyden na to jsem volal kvůli informacím. Paní která nás má nově na starosti mi sdělila, že neměla ještě čas se na náš případ podívat. Volal jsem další týden a bylo mi řečeno, že tam dotyčná paní celý týden není. Volal jsem dnes znovu a opět mi bylo řečeno, že tam paní není, že marodí, nejspíš až do konce roku a že hold musíme počkat. Přijde mi, že od doby co jsem souhlasil s částkou insolvence, se stále objevují nějaké důvody, proč se řízení nemůže uskutečnit. Nyní nemám absolutně žádné info co se bude dít dál a ani mi ho očividně nikdo nechce sdělit. Přijde mi jak kdyby protistrana hodila notáři pár tisíc které na mě ušetří do kapsy za to, že to bude co nejvíce zdržovat. Proč neurčí jinou osobu, která nás bude řešit, když stávající je nemocná. Proč mi nechtějí sdělit žádné info ani přepojit přímo na notáře? Nevíte prosím jak tento případ řešit? Jak se mám zachovat? Protože tímto způsobem to budou zdržovat až do doby než mi insolvence skončí, aby mi nemuseli dát nic.

Dobrý den,

nedokáži posoudit, nakolik se jedná ve vašem případě o náhodu nebo špatný úmysl. Obecně lze ale konstatovat, že dědické řízení může trvat i několik měsíců, notář může onemocnět či ukončit činnost a jeho úkoly může převzít jiný notář, což vše prodlouží. Jak jsem Vám psal již minule, uzavřel jste bohužel extrémně nevýhodnou dohodu ve stylu "čím později bude ukončeno dědické řízení, tím méně dostanete peněz". Takto se obvykle dohody mezi dědici nesjednávají. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena