Jak získat půjčku s nižšími příjmy a úsporami? Zkusíme najít řešení pro Vás!

REKLAMA
Sjednejte si hypotéku online

Pokračování dotazu č. 7386: Dobrý den, děkuji za Vaši odpověď, jenom pro doplnění: Moje penze činí 24 229 Kč a kromě toho jsem zaměstnám na HPP na dobu neurčitou V Tesco OC Nový Smíchov v Praze 5 Anděl. Sice už na zkrácený úvazek a moje mzda se pohybuje v rozmezí 10 000 Kč. Jsem si vědom, že jsem starý a nežádám půjčit miliony. Mám našetřeno přibližně 700 000 Kč. Jenom že za takové peníze se dá koupit akorát barabizna, která sama od sebe co nejdříve spadne. Nabízel jsem v žádostech o půjčku, že bychom mohli splácet 10-13 000 Kč měsíčně a půjčka 600 000 by byla za 5 let splacená. Všechny banky na které jsem se s žádostí obrátil mne odmítly. Zkusil jsem se Vás zeptat, jestli, když bych svoje úspory vložil do stavební spořitelny, by to byla cesta k půjčce. No není, jsem definitivně odepsaný ze života, akorát jsem dobrý tak na práci, zbývá jenom skočit z té skály. Děkuji uctivě za Váš čas.

Dobrý den,

děkuji za doplnění. Pravidelný čistý měsíční příjem ve výši 34 229 Kč by za jiných okolností byl určitě dostatečný pro získání hypotéky ve výši 0,6 mil. Kč. Nicméně banky trvají na doplacení hypotéčních úvěrů nejpozději v 65-70 letech. Hypotéku se splatností 5 let byste tak mohl získat nejpozději v 65 letech.

Ze skály určitě neskákejte. Ve vlastním se samozřejmě bydlí lépe než v nájmu, nicméně ani život v nájmu neznamená konec světa. Berte to tak, že zatímco na některé věci je už v penzi zkrátka pozdě (stejně jako hypotéku si už pravděpodobně nebudete pořizovat např. další děti), na jiné je času stále dostatek. Cestujte, pracujete a užívejte si života. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy z Hypoteční poradny

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena