Banky.cz Bankovní poradna zdarma Hypoteční poradna #13891, Jsem starší, získám hypotéku?

Jsem starší, získám hypotéku?, Hypoteční poradna

REKLAMA
Sjednejte si hypotéku online

Dobrý den, je mi momentálně 49 let a bydlíme v pronájmu. Bohužel pronajímatel chce v dohledné době byt prodat. O tento byt však zájem nemáme, chce ho prodat za aktuální tržní cenu, což je cena "nového" malého domku s pozemkem v naší lokalitě. Známí mě straší, že jsem už na hypotéku starý a že nemám šanci. Momentálně jsme v situaci, kdy se mi syn léčí a manželka o něho pečuje. Léčba končí letos v prosinci a žena zas může jít pracovat, takže druhý příjem by zas byl. Já pracuji jako pendler v SRN, mám stabilní práci na dobu neomezenou, jsem nepostradatelný, starám se o chod firmy. Takže momentální Korona opatření mě nemůžou ohrozit, myslím tím ztrátu nebo nemožnost pracovat. Mám stálý měsíční příjem minimálně 52.000 Kč. Momentálně nedisponujeme žádnou hotovostí. Hypotékou bychom chtěli financovat pozemek + dům. Výstavbu bychom chtěli provést buď komplet svépomocí nebo částečnou výstavbu, hrubou stavbu odbornou firmou, a zbytek svépomocí. Myslíte, že by tu byla pro mne šance ? Děkuji za odpověď.

Dobrý den,

49 let není dnes žádné stáří, i v tomto věku lze hypotéku získat. Otázkou tak není "jestli hypotéku získáte", ale "kolik Vám může banka půjčit maximálně". Banky požadují doplacení hypotéky nejpozději v 65-70 letech, tedy max. splatnost úvěru by byla 16-21 let. Úrokové sazby se pohybují kolem 2% a na splátky všech úvěrů můžete dávat max. 45-50% svých příjmů. Doporučuji kontaktovat naše hypoteční poradce, kteří s Vámi vše proberou a přesně Vám spočítají, jak vysokou hypotéku byste mohl získat. Prostudujte náš článek Hypotéka na stavbu domu.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy z Hypoteční poradny

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena