Banky.cz Bankovní poradna zdarma Půjčka #4174, Konsolidace půjček od nebankovních společností

Konsolidace půjček od nebankovních společností, Půjčka

REKLAMA
Nejlevnější půjčka od Zonky
6.1.2018 Půjčka

Zdravím, měnil jsem práci v listopadu. To jsem se také dostal do osobních problémů a potřeboval jsem rychle peníze. Bohužel banky se na mě vykašlaly s tím, že jsem v novém zaměstnání ve zkušební době. Musel jsem si půjčit od nebankovních společností v celkové výši 110 tis. Můj současný čistý měsíční příjem činí 40tis. Většina z půjček je tzv. payday takže je nutno vrátit celou částku za 30 dní, nebo zaplatit poplatek za prodloužení. Postupně se dluhů zbavuji, ale brutálně mě to vyčerpává. Pravidelná měsíční splátka je 8 tis měsíčně, zbytek zhruba 23 tis jsou poplatky za prodloužení. V únoru budu mít uplynutou zkušebku a dostanu potvrzení o výši příjmu a půjdu s tím do banky. Mám šanci získat úvěr na 130 tis na 4 roky? S tím zatížením, které v tuto chvíli mám? Tak abych dokázal zkonsolidovat a normálně splácet ty nechutné půjčky, které jsem si tak špatně nabral. Vybral bych konsolidační půjčku od banky, nicméně odmítají konsolidovat půjčky od nebankovních subjektů. Děkuji za odpověď

Dobrý den,

s příjmem 40 000 Kč čistého měsíčně nebude problém získat konsolidaci či zcela nový úvěr u bank ve výši 130 000 Kč na 4 roky. Zde je kompletní přehled všech bank. Nebudou-li banky ochotny přímo konsolidovat nebankovní úvěry (většině nebankovek se skutečně vyplatí vyhnout obloukem, a proto s nimi banky nechtějí nic mít), půjčte si oněch 130 000 Kč jako nový úvěr.

Během zkušební doby můžete kdykoliv přijít o práci - z čeho byste pak splácel? Proto Vám banky nechtěly půjčit. Vy sám byste půjčil peníze někomu, kdo nemá 100% zajištěný příjem? Cílem bank je maximum splacených úvěrů. Banky vydělávají na úrocích z řádně splácených půjček. Naproti tomu, mnoho nebankovek se naopak své dlužníky snaží dostat do exekucí a obrat je o všechen majetek. Proto jsou tyto nebankovní společnosti ochotny půjčit komukoliv i bez příjmu.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena