Banky.cz Bankovní poradna zdarma Exekuce a insolvence #6158, Mohu požádat o osobní bankrot?

Mohu požádat o osobní bankrot?, Exekuce a insolvence

REKLAMA
Běžný účet

Dobrý den, jsem vlastníkem tří nemovitostí, u jedné má zástavní právo banka a u všech tří má zákaz zatížení a zcizení nebankovní společnost, které také nemovitostmi ručím. Splátky všem hradím řádně. Bohužel jsem svému bývalému právnímu zástupci podepsala uznání dluhu, kdy mě přesvědčil, že tímto musím zaručit uhrazení soudních nákladů, které mi byly přiznán v mnou vyhraných soudních sporech, kde protistrana tyto dosud neuhradila. Ihned po podpisu u notáře na mne tento advokát uvalil exekuci a mám nařízení prodej všech nemovitostí. Touto exekucí jsem dle nebankovní společnosti porušila podmínky smlouvy a ta mi zaslala dopis, že můj úvěr bude zesplatněn. Mohu si v této situaci podat žádost o osobní bankrot? Jakým způsobem mohu tyto pohledávky umořit? Advokát exekučně vymáhá milion, u banky mi zbývá sedmset-tisíc a nebankovní společnost činí dva a půl milionu. Moje příjmy činí měsíčně 45 tisíc, jsem zaměstnaná na dobu neurčitou. Velmi děkuji za odpověď. 

Dobrý den,

proč jste svému advokátovi nezaplatila řádně a včas? Pak by nebylo nutné sepisovat uznání dluhu a peníze exekučně vymáhat. Exekucí jste porušila podmínky úvěrových smluv, proto byly všechny půjčky (bankovní i nebankovní) zesplatněny. O osobní bankrot požádat můžete, ale pravděpodobně stejně dojde k prodeji Vašich nemovitostí tak, aby byl celý dluh umořen co nejdříve. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena