Jak se vyhnout špatné platbě kartou a jak kontaktovat zákazníka?

REKLAMA
Běžný účet
3.5.2018 Platba

Dobrý den, pracuji v prodejně, kde jsem provedla zákazníkovi platbu kartou se špatnou částkou. Je možné požádat banku o kontakt na jejich klienta? Popřípadě je nějaká jiná varianta se zkontaktovat se zákazníkem?  Děkuji za informaci.

Dobrý den,

pokud rozdíl v chybně napočítané částce nebyl velký a zákazník se sám nepřihlásil, asi to nemá smysl řešit. Pátrání po zákazníkovi by Vás stálo nemalé úsilí. V rámci zachování bankovního tajemství Vám oficiálně banky nemohou sdělit jméno majitele účtu (přestože se v tomto případě jedná o dobrý úmysl). Bylo by to na dobré vůli pracovníka banky. Zákazník také mohl platit předplacenou anonymní kartou, u které majitele nelze vůbec vypátrat.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena