Přehlášení energií, Reality

REKLAMA
Sjednejte si hypotéku online
4.8.2019 Reality

Pokračování dotazu č. 7237: Dobrý den, mockrát děkuji za odpověď ohledně nahlášení služeb PRE a Pražské plynárenské na mé jméno při záznamu v insolvenčním rejstříku. I za tu rychlost děkuji. Jsem v tíživé situaci, drsný rozchod s přítelem. V týdnu jsem našla byt poblíž zaměstnání, celá šťastná. Teď mne jen tíží tohle s těmi energiemi. Jestli se nebudete zlobit, dovolila bych si doplňující dotaz - píšete, že 3E je levnější. To by se mi hodilo, samozřejmě. A oni (3E) patří mezi ty, kteří své budoucí klienty nelustrují? Já vlastně nejsem v registru dlužníků...tedy ano - ale schválené oddlužení znamená, že z minulosti už nic nemůže přijít. a v současnosti nelze žádný dluh udělat, nikdo nepůjčí člověku v insolvenci. Takže jsem občan s jedním jediným závazkem, ověřitelně řádně placeným - mám zprávy od insolvenčního správce, které předává soudu. Můj dotaz hlavně je, zda si mohu sama vybrat jiného dodavatele, než který je tam nyní. Bylo mi řečeno, že při předání bytu dostanu prostě jen přestupové formuláře - kterými ukončuje svůj odběr minulý nájemník. A na základě nich já nahlásím svůj. Děkuji mockrát za odpověď

Dobrý den,

při změně odběratele i dodavatele energií je nejjednodušší na sebe nejprve přepsat odběrné místo u původního dodavatele, uzavřít zde smlouvu na dobu neurčitou a tu obratem vypovědět (výpovědní lhůta činí 3 měsíce od konce měsíce, ve kterém byla výpověď podána). Následně uzavřete novou smlouvu s novým dodavatelem. Bohužel Vám nejsem schopen potvrdit, kteří dodavatelé energií své klienty lustrují v registrech dlužníků. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena