Nevím jak postupovat v této pro mne velmi neobvyklé situaci, a proto se na Vás tímto prostřednictvím o radu a pomoc. Dne 20.9. 2018 cca v 17:45 při mé návštěvě Prahy jsem si v terminálu ATM ve Vlašské ulici pokusila vyzvednou částku 5 000 korun. Automat přijal moje údaje tedy i PIN, ale výdej se neotevřel a žádné peníze mi nebyly vydány. Z tohoto místa jsem okamžitě volala na na číslo telefonu na bankomatu uvedené a v angličtině (nevím proč) komunikovala s obsluhou. Ona osoba mi sdělila, že nejsou v bankomatu peníze a nevydaná částka mi tedy nebude účtována. Protože tedy bankomat v ulici Vlašská neměl tuto částku k dispozici použila jsem další bankomat v ulici Mostecká a ten mi vydal 1 000 korun současně s výpisem, kde byla odečtena i částka předchozího výběru v ulici Vlašské. Byla jsem nucena dle instrukce informací Poštovní spořitelny navštívit ještě ten večer pobočku ve Spálené ulici, kde mi bylo řečeno, že částka bude automaticky vrácena zpět na můj účet u této spořitelny do sedmi dnů. Toto se ale do dnešního dne t.j. 30.9.2018 doposud nestalo. Nevím tedy, jak dále postupovat, abych dosáhla nápravy a částka mi byla vrácena na můj účet vedený u Poštovní spořitelny Praha. Jsem 70ti letá důchodkyně, která navíc v ČR nežije a uvedená situace je pro mne velmi stresující a nepříjemná.Za Vaši radu a pomoc předem děkuji, s úctou Karolina
Dobrý den,
reklamace výběru hotovosti z bankomatu může trvat až 30 dní. Slíbený týden se mi zdá velmi optimistický. Nezbývá Vám než dále apelovat na svoji banku (Poštovní spořitelna), aby Vám peníze na účet připsala zpět.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dobrý den, zaměstnanec je v oddlužení a mzdové oddělení posílá srážky insolvenčnímu správci. Jaký je postup po odeslání poslední 60. splátky (5let) insolvenčnímu správci? Z platu za příští měsíc se už tedy nemá nic srážet zaměstnanci? Nebo musí k tomu zaměstnanec něco doložit? Nebo to musí oficiálně oznámit třeba správce, soud? Nebo jsou nutné další kroky, jaké?
Pokračování dotazu č. 23450: Dobrý den, vůbec nebyla zodpovězena otázka, co prověřuje banka 30 dní na právoplatném usnesení od notáře. Jen bylo sděleno, že je to složitý úkon. A já se ptám v čem? Mně banka toto nevyřídila ani po 90 dnech, neboť na usnesení bylo vypořádání obou zemřelých rodičů a banka druhého přehlédla. Ano, po upozornění to nezpracovala ale odložila jako vyřízené. Tak opravdu nevím, jestli to vůbec čtou.
Dobrý den, pracuji na dohodu 18,5 hod týdně. Tento měsíc mám od zaměstnavatele dostat mimořádnou odměnu. A tak mi bylo řečeno, že z té odměny se odečtou jak 15% daň z příjmů, tak také sociální a zdravotní pojištění. Je to možné, že kromě daně z prémie se musí odvádět srážky na sociální a zdravotní? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, do března jsem byl zaměstnán na DPP s prohlášením poplatníka daně. Pak jsem spolupráci ukončil. Zároveň s tím jsem OSVČ a poskytuji služby různým tuzemským i zahraničním klientům. Od června nastupuji na HPP k nové firmě a chtěl bych se zeptat, jestli u nich mohu využít prohlášení poplatníka daně s platností od června, jestli je k tomu případně potřeba ještě něco udělat skrz prohlášení u bývalého zaměstnavatele a jak situaci mění to, že jsem část roku i OSVČ, takže si budu muset podat daňové přiznání. Děkuji
Pokračování dotazu č. 23441: Dobrý den, děkuji za Vaši odpověď. K dotazu ohledně zneužití plné moci - plnou moc chce po mně podepsat jeden pán (pro mě cizí) s tím, že pomůže získat zpět peníze (úroky) z mikropůjček již zaplacených, tak aby se mohl prý údajně s poskytovatelem dohadovat a že ve většině případů peníze zasílají zpět ze strachu, protože mají lichvářské úroky. Ale je mi podezřelé podepisovat takhle cizímu plnou moc.
Dobrý den, jsem několik let v insolvenci, mám fixní splátkový kalendář, což mi umožňuje vydělávat i nad rámec srážek, jelikož platím 15 000/měsíčně. Přemýšlím, že jako další přivýdělek bych založil živnost, což mohu, ale na začátek jsou potřeba finance, cca 60 000 Kč na dopravní prostředek. Můžu jako fyzická osoba v insolvenci, žádat jako právnická osoba na IČO o půjčku u banky? Nebo budu mít smůlu, protože banka nebude rozlišovat mezi právnickou osobou na živnostenský list a fyzickou osobou, která je v insolvenci?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Fio banka se stává jednou z prvních českých bank, která se plně zapojila do systému okamžitých plateb v eurech (SEPA platby). Odesílání i přijímání těchto plateb je nyní zdarma.
Půjčky pro každého jsou druhem nebankovních úvěrů dostupných i žadatelům s horší bonitou. Vyznačují se rychlým vyřízením, vysokou pravděpodobností schválení a širokou nabídkou. Nikdy byste k nim však neměli přistupovat lehkomyslně, přestože dostupnost těchto úvěru k tomu může svádět. Přinášíme vám o půjčkách pro každého vše důležité.
Hypotéka je pro velké procento Čechů jedinou cestou, jak dosáhnout na vlastní bydlení. Podle statistik z roku 2024 aktuálně splácí hypotéku každý třetí Čech a o sjednání hypotéky uvažuje zhruba dalších 13 % populace. Ideální je, pokud má žadatel o hypotéku smlouvu na dobu neurčitou. V některých případech je však možné získat hypotéku i s pracovní smlouvou na dobu určitou. Jak na hypotéku dosáhnout?