Banky.cz Bankovní poradna zdarma Banka #5778, Zablokovali mi bezdůvodně internetbanking

Zablokovali mi bezdůvodně internetbanking, Banka

REKLAMA
Běžný účet
18.1.2019 Banka

Dobrý den, z důvodu přechodu na nové internetové bankovnictví v bance zablokovali mi k němu přistup a nemůžu vyřídit žádné platby. Návštěvu banky jsem podnikla před měsícem a vyřídila všechny potřebné formality. Ovšem v int. bankovnictví naskakovali chybové hlášky. Vystavila jsem v bance na tuto skutečnost reklamaci. Problém byl spojen s nahlížením z mého účtu do účtu mého nezletilého dítěti a nutnosti pro něj zřídit bankovní identitu a poskytnout telefonní číslo. V mém int. bankovnictví bude vyskakovat chybová hláška, ale funkčnost systému to neohrozí. Opak je pravdou. Zablokovali mě i mé int. bankovnictví. Po kontaktovaní banky s otázkou nefunkčnosti bankovnictví, bylo mi sděleno, že je nutné co nejdříve dokončit vyřízení bankovní identity dítěte na účtu, kde jsem vedená zákonným zástupcem, a podepsat ukončení starého bankovnictví. Chci se proto zeptat, je tento postup banky legální v případě dvou různých účtu a klientu (blokace mého internetové bankovnictví, pokud jsem řádně přechod ukončila)? Může mě banka teď nutit do poskytovaní přímého telefonního kontaktu na nezletilé dítě při zřízeni bankovní identity, když při uzavíraní učtu to nebylo nutné? Děkuji.

Dobrý den,

otázka blokace internetbankingu není ve Vašem případě záležitostí právní (legální/nelegální), ale jde čistě o kvalitu poskytovaných služeb bankou. Nejste-li spokojena s kvalitou poskytovaných služeb, změňte banku. Na trhu máme přes 30 bank, které Vám rády povedou účet. Mnohé zdarma, bez podmínek a s více pro-klientským přístupem. 

Kompletní přehled běžných účtů všech bank naleznete zde v našem srovnávači poplatků. Doporučuji Equa bank, u které máte jednoduše vše zdarma a bez podmínek (včetně neomezených výběrů z bankomatů všech bank). Změna banky je velmi snadná. Nové bance stačí podepsat plnou moc a vše za Vás vyřídí u staré banky (zruší účet a převede veškeré nastavení trvalých příkazů na nový účet).

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena