Dobrý den, chci změnit banku. Nechal jsem se nalákat na možnost uzavření online smlouvy aplikací Smart Banka od Monety. Vyplnil jsem vše požadované, včetně fotografií OP a ŘP, jak je v aplikaci požadováno (to je běžné?) a elektronicky podepsal smlouvu. Měl jsem čekat na SMS s přístupem na účet. SMS nedorazila a po 5-ti hodinách volám na hotline. Pán mně řekl, že vznikl problém, že jejich systém vyhodnotil dodané informace za vadné, že je ale viděl a že jsou v pořádku, že netuší proč, ale že účet založen nebyl, nebude a smlouva je neplatná. Prý si můžu zítra udělat novou smlouvu. To už ale nemám zájem. Požadoval jsem vymazat všechny moje osobní údaje (které jsem jim elektronicky poslal), to prý bohužel nejde. Takže asi si budu stěžovat na ÚOOÚ, nebo nějaká lepší rada, jak tuto situaci řešit? Hlavně Moneta Money Bank už ne. Děkuji.
Dobrý den,
při založení účtu online na dálku mohou být vyžadovány všechny Vámi zmíněné údaje (včetně fotky v reálném čase), aby se co možná nejvíce zamezilo podvodům s odcizenými doklady. Nevyhovuje-li Vám tento přístup, není nic snazšího než si založit účet klasicky na nejbližší pobočce. Bohužel Moneta Money Bank trpí technickými obtížemi při zakládání účtů na dálku, kdy je velké množství žadatelů bezdůvodně zamítnuto (a musí to zkoušet později znovu nebo se dostavit osobně na pobočku). Osobní údaje ze zamítnutých žádostí jsou skladovány v databázi banky na základě Vámi uděleného souhlasu se zpracováním osobních údajů (který potvrzujete hned v prvním kroku žádosti).
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dobrý den, ve všech odpovědích uvádíte, že banka má na vypořádání dědictví zpravidla 30 dní, aby vše prověřila. Zajímá mě, co vlastně konkrétně banka prověřuje, když má přeci pravoplatné uneseni notáře. Zjistit zůstatek na účtu také není tak složité myslím. Co tedy konkrétně prověřuje? Děkuji za odpověď.
Pokračování dotazu č. 23350: Dobrý den, děkuji za odpověď. V insolvenci je přítel přes rok. Proto mě zajímalo, jaký dopad to na mě může mít. Když mu dám trvalou adresu, kdyby se něco stalo přestal platit atd. Nerada bych přišla o byt, který jsem získala majetkoprávním vyrovnáním po rozvodu. V katastru jsem já a všechno je na mé jméno, služby v bytě, elektřina atd.
Dobrý den, můj dotaz je trošičku jiný. Podvodník netahá peníze ode mě ale z banky. Znám člověka, který se chlubí tím, že si upravuje nebo vytváří výplatní pásky, na které si po té půjčuje peníze. Dá se to někam anonymně oznámit k prozkoumání? Děkuji
Dobrý den, mám 25 let trvající smlouvu na investiční a důchodové připojištění od NN. Posílám tam 850 Kč a i tuto částku odečítám z daní. Mám tuto smlouvu nechat běžet až do 60 let, kdy mohu teprve peníze vybrat? A nebo je to již starý produkt, mám ho ukončit a předčasné vybrat a místo toho si založit novou smlouvu na DPS? Je mi 45 let a chtěla bych si začít spořit na důchod. Doporučil byste mi prosím, jestli je rozumné si založit novou smlouvu na DPS a spořit si 1 700 Kč?Nebo co byste doporučil, jak si naspořit na důchod? Velice děkuji za odpověď, pomůže mi to se v tom vyznat.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda si někdo může vzít na mě půjčku bez mého vědomí na základě plné moci, která je sepsána tímto stylem. Děkuji za odpověď.
K tomu, aby mne v plném rozsahu zastupoval pro celé řízení ve všech věcech souvisejících se závazky a pohledávkami zmocnitele vůči třetím stranám. Zmocněnec je oprávněn zejména k podání jakýchkoliv návrhů a vyjádření, přijímání a doručování písemností, nahlížení do spisu a činění opisů a výpisů, podepisování jakýchkoliv listin, jakož i podávání řádných i mimořádných opravných prostředků proti rozhodnutí správního orgánu, a případně činění jakýchkoliv dalších úkonů, které jsou nezbytné, a to vše ve stejném rozsahu, v jakém by byl zmocnitel sám k těmto úkonům a jednáním oprávněn.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Nové bydlení je vždycky spojeno s náročným rozhodováním: do nájmu nebo do vlastního? Obě varianty mají výhody i nevýhody, které se však v čase mění. Navíc jsou subjektivní: závisejí na konkrétní situaci nebo na dalších životních plánech. Měnit se budou i s vývojem realitního trhu, který bude stále lépe umět pracovat s nemovitostmi s aktivní hypotékou. Podle čeho se tedy rozhodovat, zda do nájmu či do hypotéky?
V měsíci dubnu došlo ke znatelnému zvýšení nabídkových cen bytů.
ČSOB Hypoteční banka od 6. 5. 2024 upravuje cenotvorbu hypoték.