Jaké jsou možnosti pojištění pejska proti nemoci a za škodu způsobenou třetím osobám?

REKLAMA
Životní pojištění od expertů
29.6.2015 Pojištění

Pokračování dotazu č. 2025: Dobrý den pane Jermáři, prosím o bližší informace v rámci pojištění pejska a to jak pro případ rizika nemoci, tak za odpovědnost za škodu způsobenou třetím osobám. Děkuji za odpověď. Marie Martinková

Dobrý den,

děkuji za doplnění - pojištění nabízí např. Česká pojišťovna (pojištění Mazlíček - kryje náklady na léčení i odpovědnost za škody), Slavia pojišťovna (Pojištění psů a koček - kryje pouze náklady na léčení) či Česká podnikatelská pojišťovna (pojištění Hafan - kryje pouze náklady na léčení). Všechny tři produkty se liší výší spoluúčasti (Česká pojišťovna požaduje min 30%, Česká podnikatelská pojišťovna pouze 500 Kč, cenou, rozsahem pojištění a požadovaným věkem pejska - někde stanovují minimum na 6 měsíců, někde maximum na 4/8 let dle váhy pejska). Všechny pojišťovny vyžadují očipovaného pejska (alternativně tetování) a 100% zdraví. 

Pojištění léčebných výloh spíše nedoporučuji, neboť je tam takové množství výluk (starší 6 měsíců, mladší 4/8 let, 100% zdraví, spoluúčast, atd.), že na pojištění spíše proděláte než vyděláte. Pojištění odpovědnosti může mít smysl za určitých okolnosti (velké bojové plemeno, kde hrozí napadení ostatních na procházce), ale u menšího či neagresivního pejska valného smyslu mít asi nebude.

Pojištění má obecně smysl tam, kde by realizace rizika výrazně ovlivnila Vaši životní úroveň. Rozumné je tedy pojistit vlastní obydlí např. proti požáru - pokud byste se ze dne na den ocitla na ulici, výrazně to ovlivní Vaši životní úroveň. Neznám přesně Vaše životní poměry, ale pojištění pejska dobře rozvažte - platí, že má smysl převážně jen odpovědnost a jen u velmi omezené skupiny psů.

Pro více informací doporučuji naše články Orientujte se v pojištění 1 a Orientujte se v pojištění 2 (zde rozebíráme, co přesně má smysl kdy a pro koho pojistit).

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena