Banky.cz Bankovní poradna zdarma Pojištění #2744, Pojištění schopnosti splácet

Jak zrušit pojistění proti neschopnosti splácení hypotečního úvěru a získat zpět nasporenou částku?

REKLAMA
Životní pojištění od expertů
2.5.2016 Pojištění

dobry den, mam dva roky od vas hyp.uver na 200 tis, s pojistenim proti neschopnosti splaceni - nemoc,,,prac,urad...Chci toto pojisteni zrusit a to z duvodu, ze jsme marodila vice nez dva mesice, a bylo mi sdeleno, ze mi nebude nic vraceno ponevadz, jsem sla na neschopenku umyslne,,Jsem rozvedena s min. platem, nemam penize nazbyt. .Jde toto zrusit, pripadne vyzadovat zpetne vraceni mnou nasporenou castku? Dekuji za odpoved,,Anna

Dobrý den,

nejsme vaše banka ani pojišťovna, ale poradenský portál - u nás žádný produkt veden nemáte. Obecně všechny druhy pojištění proti neschopnosti splácet nejsou v tuzemsku příliš výhodné, neboť mají velmi široké výluky a lidem tak reálně v obtížné životní situaci nepomohou...což jste si bohužel sama nyní vyzkoušela. Zrušit zpětně nic nejde, pojišťovna Vám zaplacené pojistné nevrátí (to není spoření, které jednou dostanete zpět, ale pojistné, které náleží pojišťovně). 

Doporučuji počkat na výročí fixace úrokové sazby a úvěr refinancovat u konkurence bez povinného pojištění (v momentě výročí fixace můžete přejít ke konkurenci bez jakýchkoliv sankcí).

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena