Dobrý den, poprosila bych Vás o radu ohledně inflace české měny. V poslední době se hodně řeší, že česká koruna výrazně padne. Mám větší obnos na spořícím účtu (dědictví) a nechci o to přijít. Je lepší investovat do nějakého pozemku/domu v Česku anebo by mohlo být řešením, že bych si založila např. v Rakousku spořící nebo běžný účet a své úspory bych tam převedla do euro měny? Pomohlo by mi to před výraznou inflací? Jsem naprostý laik v tomto světě investic a jsem vděčná za jakoukoliv radu. Děkuji
Dobrý den, můj tatínek měl u nějaké podílové listy, což jsem se dozvěděla z dědického řízení. Chtěla bych se tedy zeptat, zda je nutné jet na pobočku nebo zda postačí komunikovat přes email. Měla bych zájem o vyplacení. Děkuji za zpětnou vazbu, přeji hezký den.
Dobrý den, přemýšlím o insolvenci. Závazky mám povětšinou 3 měsíce po splatnosti, došlo k zesplatníním úvěrů. Teď nově i exekuce. Je vhodné o ni teď zažádat, vzhledem k tomu, že v první čtvrtině tohoto roku proběhly z mé strany nějaké mikropůjčky? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, je mi 61 let, měl jsem od roku 2011 transformovaný fond a v roce 2021 jsem ho převedl do doplňkového penzijního spoření (platil jsem pravidelně každý měsíc). Teď bych chtěl spoření ukončit. Počítá se doba spoření jak ve starém tak i v nové penzijním spoření? Nebo u nové smlouvy musím znovu odspořit 60 měsíců? Nerad bych přišel o státní příspěvek. Děkuji
Dobrý den, dne 7.7. 2023 jsem vybírala v nákupním centru Eden částku 3 000 Kč. Bankomat mi ji bohužel nevydal. Vše jsem řešila se svou bankou přes telefon, kde podali reklamaci, reklamace se pořád prodlužovala a dnes mi přišla odpověď, že dosud nedostali vyjádření obchodníka o mnou podané žádosti reklamace a tak jsou nuceni prozatím reklamaci ukončit. Nechápu takovéto jednání, po 2 měsících, kde jsou všude kamery a je vše dohledatelné, nejsou schopni zjistit, že mi bankomat peníze nevydal. Nevím jak mám dále postupovat, moc děkuji za odpověď.
Dobrý den, 11.8. 2023 jsem si dobíjel kredit u O2 a omylem jsem poslal peníze na jiný účet. Chtěl jsem se zeptat, zda peníze opravdu na tento účet došly. Jednalo se o částku 300 Kč a číslo účtu bylo 2003520107/2600. Prosím o potvrzení, zda peníze mají.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.