Dobrý den, včera mi měly přijít peníze od jednoho pána. Ale ty se ke mě stále nedostavily. Posílal mi i potvrzení, že platba byla odeslána. Tak proč mi peníze stále nepřišly? Je možné, že by platbu odesílatel zase zrušil? Nebo to už nejde když to odešle? Předem děkuji.
Dobrý den, asi před devíti měsíci mi byl bankou zablokován účet a karta z důvodu příchozích plateb od různých lidí, což systém banky vyhodnotil jako podezřelé. Předal jsem jim všechny potřebné dokumenty a vysvětlil vše co bylo potřeba. Nyní se mi ale po dlouhé době ozvala Policie a chce po mně, abych přišel na jejich služebnu a podal vysvětlení o těchto transakcích. Znamená to tedy, že banka nakonec podala trestní oznámení z důvodu nejasností a nedostatečného vysvětlení? Nebo proč se tím najednou začala zabývat Policie, když už vše bylo dávno vysvětleno a účet byl bez problémů odblokován? Jenom dodám, že se jednalo o směnu kryptoměn na CZK korunu přes systém směnárny nazvaný P2P, přes kterou jsem prodal digitální měnu a následně za ni obdržel na účet od různý lidí CZK. Vím, že banky a Policie se v této době zabývají podvody v oblasti kryptoměn, kterých je čím dál více. Mohlo by to tedy být tím, že Policie je nyní pouze více zaměřená na tyto transakce? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, při odesílání QR platby se mi špatně vyplnil kód banky a peníze jsem díky tomu zaslal na jiný účet (dle mého názoru chyba v mobilním bankovnictví Raiffeisenbank). Je možné se obrátit na třetí stranu? Problém je, že se toto bude těžko prokazovat. Díky za odpověď.
Dobrý den, dostal jsem pokutu v trolejbuse MHD, neměl jsem zrovna u sebe kartičku od MHD. Ale v tu danou chvíli jsem již dávno měl schválenou insolvenci. Proto se chci tedy zeptat - mám tuto pokutu uhradit aniž bych z toho měl problém za zvýhodňování věřitele? Nebo to mám zaplatit a všechno bude v pořádku ohledně probíhající insolvence? Ptal jsem se mamky - poradila mi, ať dluh nesplácím, že by to mělo vliv na insolvenční řízení. Mému advokátovi se již několikátý den nemohu dovolat, proto se obracím na Vás. Nevím si s tím rady. Předem děkuji za Vaši odpověď a Váš čas.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.