Banky.cz Bankovní poradna zdarma Hypoteční poradna #6523, Hypotéka a nástup do nového zaměstnání

Hypotéka a nástup do nového zaměstnání, Hypoteční poradna

REKLAMA
Sjednejte si hypotéku online

Dobrý den, s manželkou chceme požádat o hypotéku. Zrovna bohužel měním zaměstnání. Končím na dohodu na konci července, hned následující den (tedy 1. srpna) nastupuji do nového zaměstnání. Vyjednal jsem si od budoucího zaměstnavatele potvrzení o budoucím zaměstnání včetně následujících informací - na dobu neurčitou, BEZ ZKUŠEBNÍ DOBY a výši mzdy. Hypoteční banka tento dokument převzala k posouzení, za několik dní vrátila se zamítnutím z důvodu: Nelze nastoupit bez zkušební doby, je daná zákonem. Toto je bohužel mylné tvrzení, zkušební doba je v zákoně omezena pouze na maximální dobu. Pokud se obě strany dohodnou, nemusí být žádná zkušební doba. Chápu, že pokud banka rozhodne, tak to nezměním, ať už se banka mýlí nebo ne. Zajímá mě, jestli máte zkušenosti s podobným případem, nebo zda mi poradíte, jestli mám zkoušet oslovit další banky, nebo jestli je to bez šance. Jiné možnosti známe, zajímá nás hlavně tato. Pokud Vám pomůže více informací ohledně žádosti tak: 2 manželé v domácnosti, bez dětí, nejstarší žadatel 30 let, celkový čistý příjem cca 37 000 Kč (v případě uznání mých příjmů), výdaje cca 5 000 Kč jen energie v domácnosti, poplatky za vlastní byt, půjčky ani kreditky žádné, v minulosti několik řádně splacených úvěrů, o žádných záznamech v registrech nevíme. Cena nemovitosti je 2 400 000 Kč, 400 000 máme našetřeno, chtěli bychom tedy půjčit 2 mil. na 30 let. Myslíte že máme šanci? Mnohokrát děkuji za Vaší odpověď a přeji příjemný den.

Dobrý den,

problém je v tom, že Hypoteční banka je jedna z nejtolerantnější vůči těmto nestandardnostem. Co jiné banky odmítnou, to Hypoteční banka ještě toleruje. Kontaktujte prosím naše hypoteční specialisty vyplněním hypoteční kalkulačky. Nemohu předem nic slíbit, ale pokusíme se najít vhodné řešení.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy z Hypoteční poradny

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena