Banky.cz Bankovní poradna zdarma Spoření #10957, Předčasné zrušení termínovaného vkladu

Předčasné zrušení termínovaného vkladu, Spoření

REKLAMA
Stavební spoření s bonusem 8 500 Kč
13.8.2020 Spoření

Dobrý den, omylem jsem zrušila 8.8. večer termínovaný vklad. Když jsem to zjistila, napsala jsem okamžitě email na zákaznické centrum tento mail: 

Dobrý den, omylem jsem zrušila termínovaný vklad s názvem pozemek. Můžete mi vrátit transakci? Je těžké se v těch převodech vyznat, mám v tom trochu zmatek. Chtěla jsem převod jiného vkladu. Můžete mi nějak pomoci aby se to vrátilo?

Strhli mi 12 000 Kč a nechtějí mi peníze vrátit, i když transakce byla provedena v nepracovním dnu a mail jsem poslala okamžitě. Včera jsem byla na pobočce bez výsledku. Na koho se mám obrátit, aby mi pomohl dostat peníze zpět? Děkuji předem

Dobrý den,

některé banky předčasný výběr termínovaného vkladu vůbec neumožňují, jiné Vám povolí vybrat část vkladu (např. do 20%) bez sankce a další si účtují za výběr poplatek. Pokud jste termínovaný vklad zrušila předčasně, je třeba počítat s případnými poplatky dle sazebníku vaší banky. Bance můžete zkusit vysvětlit, že jste tak učinila omylem (což jste již učinila), ale banka nemá povinnost Vám termínovaný vklad obnovit a poplatky vrátit. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena