Co dělat, když mi byl zrušen účet a potřebuji peníze přesměrovat na nový účet?

REKLAMA
Běžný účet
5.4.2018 Platba

Dobrý den, chci se optat, mám takový problém. Před měsícem jsem nastoupil do nové práce a zadal jsem svoje č.ú u KB. Jenže dnes jsem se v KB dozvěděl, že mi byl účet zrušen z důvodu neaktivního účtu, který jsem nějakou chvíli nevyužíval. Dnes mi byla odeslána výplata na tento zrušeny účet. Mám už nový účet založen u ČSOB. Můžete mi poradit, jak mám postupovat? Volal jsem do účtárny a prý už peníze byly odeslány na tento zrušený účet. Zítra budu v práci zadávat nový účet, ale potřebuji zjistit, jak se peníze dostanou zpátky do účtárny, aby mi je mohli poslat na nově založený účet. Děkuji

Dobrý den,

v případě neexistujícího účtu se peníze vrátí automaticky zpět odesílateli do 4 pracovních dní. Mzdová účtárna Vám tedy bude schopna peníze poslat na nový účet v průběhu příštího týdne. Do té doby doporučuji zrušit účet u ČSOB, za který byste platil nemálo poplatků. Co takhle běžný účet u banky, kde je vše zdarma, napořád a bez jakýchkoliv podmínek? Doporučuji Equa bank, kde máte zdarma i neomezené výběry z bankomatů všech bank. Lepší nabídku na trhu nenajdete. Při zasílání výplaty na účet navíc získáte úrok 0,8% na spořícím účtu do 200 000 Kč (druhá nejlepší nabídka na trhu). Účet lze otevřít online, banka za Vámi pošle zdarma kurýra s podpisem smlouvy.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena