Dobrý den, četl jsem o PayPal, že bude mít poplatky, tak jsem to začal okamžitě řešit. Mám tam účet od roku 2014 a nepoužívám ho. Heslo si nepamatuji, tak jsem dal obnovit heslo. Chtělo to email, tak jsem dostal aktivační kód na email, ale tím to neskončilo. Chtěli poslat aktivační kód na obnovu hesla na moje staré číslo, které nemám nebo abych napsal číslo karty, kterou taky už nemám. A na bezpečností otázky když odpovím, nejde to. A na podporu když chci napsat, tak se musím přihlásit. Ale jak, když nevím heslo a zavolat jim nemůžu. Neumím anglicky, takže mám strach. Na PayPalu mám neplatnou kartu a mám strach co se stane, až od 16. prosince začnou poplatky. Mám tam starou trvalou adresu i číslo, takže nevím co dělat. Nerad bych dostal exekuci. To bych radši skočil pod vlak. Mám strach a nevím jak to řešit. Děkuji Š.
Dobrý den, mám vozidlo, na které byla uvalena exekuce. Vstoupil jsem do insolvence a následně byla exekuce zastavena. Vozidlo bylo sepsáno do majetkové podstaty a vzhledem ke stáří vozu nebylo soudem vyžádáno ke zpeněžení. Jak se vozu mohu legálně zbavit? Psal jsem návrh na částečné zastavení exekuce, ale to mi soud zamítl. Při tom na základě rozhodnutí insolvenčního soudu, mohu s vozem volně nakládat. Mám ale strach, aby někdo ode mě auto nekoupil a pak po něm skočil exekutor, že na něj má nárok. Děkuji
Pokračování dotazu č. 9476: Dobrý den, již jednou jsem se ptal na založení Euroúčtu. Dnes jsem byl u Equa bank. Tam mi ale řekli, že není možné na přepážce vybírat bezplatně eura. Dostávám důchod v Německu, platba mi chodí na Postbank Berlin. Řešil jsem to jízdou do Německa a příležitostně jsem si nakoupil. Eura jsem měnil v Praze v eXschanz. Mají tam nejlepší kurzy bez poplatků. Chi založit účet zde, kam si nechám posílat eura, ale rád bych je příležitostně vyzvedl a vyměnil tam, kde je dobrý kurz. V bankách si počítají stále nějaké poplatky, výběr v eurech je zde téměř nemožný. Také bych rád aby manželka měla k účtu přístup. Děkuji za radu.
Dobrý den, prosím o radu v záležitosti úmrtí klienta – zrušení jeho smluv a uzavření smlouvy nové. Moje matka měla uzavřeny s Českou pojišťovnou dvě pojistné smlouvy. Bohužel zemřela 30.6.2019. Smlouvy nemám k dispozici, a proto nevím, na co konkrétně matka smlouvy uzavřela. Přesto finanční závazky plním za matku. Již jsem kontaktovala telefonicky Vašeho pracovníka z pobočky Vyšehradská Praha 2 krátce po úmrtí matky, který mě informoval, že pokud platím závazky vyplývající z těchto smluv, je pojištění platné a že máme počkat s uzavřením nové smlouvy až proběhne dědické řízení. Dědické řízení proběhlo a já jsem vlastníkem 2/3 nemovitosti a chtěla bych zrušit obě smlouvy na zemřelou matku a uzavřít novou smlouvu o pojištění nemovitosti. Musím se objednat na některou z poboček nebo se mohu kdykoliv dostavit bez objednání a na kterou pobočku v Praze 2 nebo Praze1 ? Předem mnohokrát děkuji za Vaši radu a budu se těšit na vzájemnou spolupráci. Přeji hezký den.
Dobrý den, po dlouhém hledání na internetu jsem nikde nenašla odpověď, proto se obracím na Vás. Přítel je v insolvenci, chodí sázet do sázkové kanceláře (snadno dohledatelné, nelze sázet anonymně). Měla bych 2 dotazy: 1) může se v insolvenci vůbec sázet, porušuje sazením podmínky insolvence, resp. zajímá se o toto někdo? 2) když vyhraje (zatím se tak nestalo) ,jedna se o mimořádný příjem, který musí zaslat ins. správci? Mnohokrát děkuji
Dobrý deň prajem, stala sa mi teraz nedávno taká vec, že slovenská banka (slovenský klient, pre ktorého pracujem) mi odoslala peniaze na môj český účet v nemenovanej banke, ale peniaze mi neboli pripísané na účet. Kontaktovala som slovenskú stranu, tí mi už odoslali aj oficiálne potvrdenie o tom, že platbu previedli. Chodievajú mi od nich peniaze každý mesiac a nikdy doteraz nebol problém. Keď som sa obrátila na českú banku, naposledy si odo mňa vyžiadali toto oficiálne potvrdenie o prevedení platby zo slovenskej banky. Čakám momentálne, ako sa to ďalej bude riešiť, ale keďže so mnou nekomunikujú spôsobom, ako by som uvítala, t.j. že ma budú informovať, ako sa tento prípad bude ďalej riešiť a či sa už vôbec rieši, píšem vám, či by ste mi nevedeli poradiť. Nepoznám nikoho, komu by sa niečo podobné stalo. Aké kroky by mala moja česká banka urobiť, resp. čo od nich mám žiadať? Veľmi pekne ďakujem za pomoc. S pozdravom. Denisa
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.