Banky.cz Bankovní poradna zdarma Banka #6485, Nevím co jsem podepsala

Nevím co jsem podepsala, Banka

REKLAMA
Běžný účet
30.4.2019 Banka

Dobrý den, u Poštovní spořitelny jsem si založila poštovní účet. Až doma jsem zjistila, že podle smlouvy jsem byla seznámena s Před-smluvními informacemi a Obchodními podmínkami, což není pravda (ve smlouvě je toto uvedeno maličkým písmem a já špatně vidím). Hledala jsem proto tyto informace a podmínky na internetu, ale marně. Můžete mně poradit, kde bych se s nimi mohla seznámit? Banka už nemá povinnost přiložit obchodní podmínky a relevantní informace ke smlouvě? Děkuji za odpověď. 

Dobrý den,

toto je klasický případ toho, kdy člověk něco podepíše a přitom neví co podepsal. Vždy je třeba si důkladně prostudovat každou smlouvu, kterou podepisujete. Jestli smlouvě nerozumíte či je psána příliš malým písmem, vyžádejte si řádný výklad všech informací a smlouvu s větším písmem. V případě pochybností je lepší nic nepodepisovat a dále se poradit např. s příbuznými.

Naštěstí tato situace nepředstavuje žádný vážný problém, neboť obchodní podmínky ČSOB v sobě neskrývají žádné negativní záležitosti, které by na Vás měly negativní dopad. V elektronické podobě tyto podmínky naleznete na webu ČSOB či Poštovní spořitelny.

Osobně bych doporučoval raději běžný účet od Equa bank, která nabízí vše zdarma a bez podmínek (včetně neomezených výběrů z bankomatů všech bank). U Poštovní spořitelny budete při nesplnění podmínek obratu platit za vedení účtu a navíc platíte za výběry z bankomatů mimo síť ČSOB. Proč platit za službu, kterou můžete mít zdarma a v lepší kvalitě?

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena