Air Bank TOP3 Garance, Spoření

REKLAMA
Stavební spoření s bonusem 8 500 Kč
26.8.2017 Spoření

Pokračování dotazu č. 3777: Dotaz k Air Bank - TOP3 garance. Šlo mně právě o ten slib TOP3 garance napořád. Bylo to jasně v reklamách řečeno, TOP3 garance neměla být zrušená. Dnešní úrok 1% je relativně dobrý, ale je potřeba splnit další podmínky, s TOP3 garancí to nebylo potřeba. 

Dobrý den,

v dnešní době ale téměř všechny banky vyžadují plnění podmínek, jinak Vám peníze úročí pouze 0-0,2%. Jedinou výjimkou je ING Bank (0,5% do 300 000 Kč) a Expobank (0,3% do 13,5 mil. Kč). Pro dodržení podmínek TOP3 garance by tak Air Bank stačilo dnes nabízet úrok pouze 0,2%, což by uspokojilo málokoho. Proto pravděpodobně Air Bank TOP3 garanci zrušila a místo ní nabízí zajímavější úrok (1%), ale jen při splnění podmínek. 

Viděl bych to takto. Slib "TOP3 garance navždy" lze interpretovat z právního, formálního a morálního hlediska. Z formálního hlediska slib splněn nebyl (nebylo to navždy). Z právního hlediska slib splněn byl (navždy neznamená de iure doslova napořád, viz problematika doživotních záruk, které také platí jen do momentu ukončení výroby produktu + pár let navíc). Z morálního hlediska slib splněn byl, protože banka stále nabízí to nejlepší na trhu. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena