Banky.cz Bankovní poradna zdarma Banka #4647, Souhlas se zpracováním osobních údajů

Jak aktualizovat souhlas se zpracováním osobních údajů u Poštovní spořitelny bez nutnosti osobní návštěvy pobočky?

REKLAMA
Běžný účet
6.5.2018 Banka

Dobrý den, mám účet u Poštovní spořitelny a nyní jsem dostala s výpisem účtu vyzvání k aktualizaci mého souhlasu se zpracováním osobních údajů. A hlavně že musím osobně dorazit na pobočku. Je tam dána možnost i telefonicky, ovšem tam mě na čísle 800 023 003 striktně odmítli, že se musím dostavit osobně. Jsem po těžké nemoci a ležící, takže s lůžkem tam nepojedu a zástup rodiny odmítnut. Ptám se tedy, ten souhlas je nutný k další spolupráci nebo být nemusí? Pokud ano tak jak dál? Beru na účet dávky a platím inkaso a telefon. Děkuji za radu co dál a s pozdravem 

Dobrý den,

aktualizovaný souhlas se zpracováním osobních údajů (v rámci implementace GDPR) určitě lze udělit po telefonu. Většina bank má tuto operaci na jedno kliknutí přes internetbanking. Doporučuji ignorovat výzvy Poštovní spořitelny k osobní návštěvě pobočky. Buď se jedná o naprosté amatérství na straně banky v implementaci procesů, nebo se Vás pod falešnou záminkou snaží vtáhnout do osobního kontaktu a něco nepotřebného Vám prodat (půjčku, pojištění, spoření). Upřímně nevím, co je horší. 

Minulý týden jsme tu řešili dotaz jiného klienta, kterému Poštovní spořitelna odmítla vyplatit na pobočce peníze i po předložení OP (opět fatální pochybení banky). Nechcete i Vy tuto banku nebanku vyměnit za přívětivější alternativu? Doporučuji běžný účet od Equa bank, kde máte jednoduše vše zdarma (včetně neomezených výběrů z bankomatů všech bank) a to zcela bez podmínek. Účet lze založit z pohodlí domova, banka za Vámi s podpisem smlouvy pošle zdarma kurýra. Dále veškerou administrativu řešíte pomocí přehledného internetbankingu. Žádné telefonáty ani návštěvy poboček. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena