Banky.cz Bankovní poradna zdarma Běžný účet #16764, Výpis z účtu ING Banky po zrušení účtu

Výpis z účtu ING Banky po zrušení účtu, Běžný účet

REKLAMA
Běžný účet
5.2.2022 Běžný účet

V červnu 2021 byl můj účet u Vaší ING banky č. XXXXXX převeden do RF banky. V současné době potřebuji výpisy z tohoto před jmenovaným datem, a to od února 2021 do června 2021 včetně. Prosím o jejich zaslání. Děkuji. V.H.

Dobrý den,

ING Banka skončila s poskytováním služeb pro drobné klienty v srpnu 2021. Přechod do Raiffeisen bank byl dobrovolný a mohl se realizovat po souhlasu klienta s tímto krokem. Této události jsme se věnovali v článku osobní bankovnictví ING končí v ČR.

Závěrečné výpisy z účtů ING Bank do jejich zrušení rozeslala ještě vaše původní banka (ING) poštou. Pokud vám výpis nedorazil, tak o něj můžete požádat kdykoliv v nejbližších letech. Banka je povinna klientské dokumenty archivovat. Doporučuji abyste odeslal ING bance e-mail., na adresu kterou uvádíme v profilu ING Bank

Pokud by komunikace byla bez odezvy, zašlete doporučený dopis. V naší bankovní poradně se objevilo několik dotazů, kde klienti avizovali chybějící komunikaci banky po ukončení činností osobního bankovnictví. Například v dotazu "jak dostat peníze z ING Banky" najdete i kontaktní údaje a možnosti postupu. ING v Česku aktuálně bohužel neprovozuje žádnou pobočku ani kontaktní místo pro veřejnost.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena