Banky.cz Bankovní poradna zdarma Běžný účet #3889, Nejlevněší zahraniční platby

Nejlevněší zahraniční platby, Běžný účet

REKLAMA
Běžný účet
4.10.2017 Běžný účet

Dobrý den, jde mi přednostně o posílání a přijímání peněz ze zahraničí u běžného nízkonákladového účtu, jedná se o převody i platby kartou. Platí, že nejvýhodnější kurz/poplatky nabízí Equa Bank či Air Bank? V současnosti mám běžný účet mBank, který bych si ponechal. Druhý účet bych používal výhradně na zahraničí. Nejedná se o nic stálého, třeba poslání/přijmutí 30 000 Kč jednou za tři měsíce, či běžné platby kartou za zboží. Nechci jen zbytečně přicházet o peníze. Děkuji.

Dobrý den,

mBank má bohužel bezkonkurenčně nejhorší kurzy, naopak Air Bank a Equa Bank mají velmi slušné kurzy. Platby kartou jsou vždy u všech bank bez poplatků (zde jde jen o kurzy). Equa bank má levné příchozí platby (SEPA 9 Kč, ostatní 29 Kč), ale drahé odchozí platby (SEPA 99 Kč, ostatní 299 Kč). Air Bank má levné (a za stejnou cenu) příchozí i odchozí platby (SEPA 25 Kč, ostatní 100 Kč). Přehled všech bank v našem článku Jak na zahraniční platby.

Doporučuji následující: Pro odesílání plateb do zahraničí Air Bank, pro přijímání plateb ze zahraničí Equa bank, placení kartou Air Bank nebo Equa bank (vyjde to nastejno) a pro tuzemský platební styk Equa bank. Na rozdíl od mBank totiž Equa nabízí vedení účtu (včetně neomezených výběrů z bankomatů všech bank) zdarma a bez podmínek (u mBank je vyžadována minimální útrata kartou, jinak platíte poplatek za vedení karty). Pomyslnou třešničkou na dortu jsou u Equa výběry v zahraničí jen za 9 Kč.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena