Modrá pyramida je stoprocentní dceřiná společnost jedné z největších českých bank, Komerční banky. Tato stavební spořitelna disponuje sítí 700 finančních poradců ve 200 finančních centrech, včetně hypocenter. Modrá pyramida stavební spořitelna je bankou, která se specializuje na finanční produkty určené k financování bydlení (stavební spoření, úvěry ze stavebního spoření, překlenovací úvěry). Šestkrát za sebou obdržela nejvyšší ocenění Banka roku v soutěži společnosti Fincentrum. Produkty opakovaně bodují i v soutěži Zlatá koruna. Modrá pyramida je stoprocentní dceřiná společnost jedné z největších českých bank, Komerční banky. Tato stavební spořitelna disponuje sítí 700 finančních poradců ve 200 finančních centrech, včetně hypocenter. Hledáte-li konkrétní město, stačí se podívat na přehled poboček Modré pyramidy, filtrovat je, nebo prohlédnout detaily. Vedle tradičního stavebního spoření a úvěrů na bydlení nabízí Pyramida řadu pojištění a investiční produkty. Na poradenských místech také můžete pořídit většinu produktů mateřské Komerční banky. Prosazuje tak poradenský vztah poradce - klient a nebyla tak nikdy příliš orientovaná na on-line služby. Modrá pyramida se do 1.1.2005 jmenovala Všeobecná stavební spořitelna Komerční banky. Stavební spořitelna se může pochlubit, že za dobu existence půjčila přes 180 miliard korun. Jejími pobočkami prošlo 400.000 klientů a jejich rodin. Pomáhá tak k lepšímu bydlení v Česku. Modrá pyramida stavební spořitelna je bankou, která se specializuje na finanční produkty určené k financování bydlení (stavební spoření, úvěry ze stavebního spoření, překlenovací úvěry). Akciová společnost působící od roku 2005 pod značkou Modrá pyramida stavební spořitelna zahájila činnost v prosinci 1993 pod názvem Všeobecná stavební spořitelna a.s. , založila ji Komerční banka, Česká pojišťovna a BHW Holding AG Německo. Od roku 2006 je hlavním akcionářem Komerční banka, člen francouzské Société Générale. Šestkrát za sebou obdržela nejvyšší ocenění Banka roku v soutěži společnosti Fincentrum. Produkty opakovaně bodují i v soutěži Zlatá koruna. V roce 2011 získala 2. cenu Hospodářských novin jako Nejlepší banka a pojišťovna. Banka podporuje také různé neziskové činnosti pro děti i dospělé s mentálním postižením. Modrá pyramida neměla šťastnou ruku při výběrech sloganů – dřívější nic neříkající a stylisticky neobratné „vezměte to za dobrý konec“ bylo vyměněno za současné „váš rádce na finance“. Což je už něco říkající, ale stále příliš těžkopádné (podobně jako projekt pana Haška „go to Brno“. Tomu možná porozumí programátor, ale rozhodně ne zahraniční turista). Podobně složitá byla produktová strategie. Ještě před pár lety Pyramida nabízela spoustu produktů, které se lišily jen názvem a poplatkem. Skutečně již nebylo „in“ nabízet jedno spoření pro děti předškolního věku a základní školy, druhé pro středoškoláky, třetí pro všechny ostatní mimo důchodce a lidi předdůchodového věku, pro které je tu spoření čtvrté, pátý typ produktu pro současné klienty, a tak podobně… To už nezachránil ani dárek v podobě plyšového psa Mopyho.