Jedná se o základní bankovní službu, kdy banka svému klientovi zřídí a spravuje bankovní účet. Může jít o účet běžný, spořicí, či například o účet s termínovaným vkladem. Banka provádí všechny transakce platebního styku, které jsou k bankovnímu účtu směřovány - ať už se jedná o transakce příjmové nebo výdajové. Za vedení účtu si banka může nechat platit pravidelný poplatek - ale v současnosti je velká část tuzemských bank orientovaných na retailové bankovnictví takzvaně bezpoplatková - účty vedou zdarma. Pro vedení účtu se často používá pojem správa účtu.
V dnešním finančním světě, kde banky přistupují k poskytování hypoték stále opatrněji, si vyjednání lepších podmínek může vyžadovat jisté úsilí.
V dnešním finančním světě, kde banky přistupují k poskytování hypoték stále opatrněji, si vyjednání lepších podmínek může vyžadovat jisté úsilí.
Podnikání jako OSVČ na základě živnostenského oprávnění nyní začíná jednodušeji než kdykoli předtím, a to díky možnosti vyřídit vše online. Tato digitalizace eliminuje nutnost návštěvy úřadu a výrazně snižuje byrokratickou zátěž pro začínající podnikatele. Proces umožňuje snadné přihlášení a úpravy živnosti z pohodlí domova, čímž šetří čas a úsilí.
Uvažujete o podnikání, či rovnou o založení vlastní firmy a váháte, zda zvolit společnost s ručením omezeným? V České republice funguje více než půl milionu s.r.o. a tento počet stále roste. Ukážeme vám, jak založit s.r.o., jaké jsou náklady na založení s.r.o., co všechno budete potřebovat a jak celý proces zvládnout co nejsnáz. Dozvíte se také, jaké jsou výhody a nevýhody s.r.o. ve srovnání s podnikáním na živnostenský list, daňové souvislosti i specifika přechodu na s.r.o. z živnosti a ze zaměstnání. To vše v otázkách a odpovědích.