Banky.cz Články Fintech Recenze pokladního systému Storyous s výčtem klíčových výhod a nevýhod

Recenze pokladního systému Storyous s výčtem klíčových výhod a nevýhod

30.3.2024 Fintech

Pokladní systémy jsou dnes nedílnou součástí řady podniků, výrazně totiž zjednodušují práci a šetří čas. Jedním z nejoblíbenějších pokladních systémů, a to zejména mezi zákazníky z oblasti gastra, je pokladní systém Storyous. Připravili jsme si pro vás recenzi, díky které se dozvíte nejpodstatnější informace o tomto systému, který aktuálně využívá více než 3 000 zákazníků z řad restaurací, kaváren, bister nebo vináren.

REKLAMA

Co je Storyous?

Storyous je moderní český pokladní a manažerský systém, který je navržený tak, aby podnikatelům i jejich zaměstnancům usnadnil každodenní provoz. S pomocí tohoto systému mohou restaurace a další podniky dělat inventury, evidovat tržby nebo vytvářet recepty. V systému mohou mít také skladové hospodářství nebo na něj napojit takeout a objednávání a placení přes QR kódy. Tento systém navíc umožňuje řadu integrací,“ říká Petr Jermář, specialista na finance z portálu banky.cz.

Jak funguje Storyous?

V případě, že máte zájem o platební systém Storyous, stačí kliknout na některé z tlačítek Chci Storyous na webových stránkách společnosti. Následně vyplníte jméno, příjmení, telefon, e-mail a název firmy a tým společnosti Storyous se vám ozve a informuje vás o dalším postupu.

Produkty společnosti Storyous

Nabídka značky Storyous, která je nyní pod hlavičkou společnosti teya, cílí jak na malé provozy, tak i velké provozy. Pro malé provozy nabízí praktické zařízení, jehož součástí je jak platební systém, tak i platební terminál a tiskárna. S pomocí tohoto zařízení je tedy možné jednoduše zaznamenat objednávku, okamžitě ji zpracovat kartou a vytisknout účtenku. Jedná se o přenosné mobilní zařízení s funkcemi jako u velkých pokladen. Pro velké provozy nabízí Storyous hned několik možností:

Pokladna s integrovaným terminálem: Jedná se o pokladnu s pokročilými funkcemi, například v podobě funkce mobilní číšník, díky které je možné rychle obsloužit několik stolů najednou. Díky integraci se částka platby automaticky propisuje do terminálu a pokladna také zjednodušuje placení, částku je například možné rozdělit podle přání hostů nebo rovným dílem.

Přehledy a statistiky: Storyous vám umožní získat dokonalý přehled nad celým provozem, budete si moci zkontrolovat tržby, obsazenost skladů a mnoho dalšího. Díky aplikaci My Storyous budete mít navíc potřebná data vždy po ruce.

Vedení skladů: Se Storyous si můžete také snadno vést skladové hospodářství. Získáte perfektní přehled zásob, budete moci naskladnit zboží od dodavatelů na jedno kliknutí a můžete počítat se snadnými inventurami.

Integrace: Pokladní systém Storyous můžete propojit také s řadou oblíbených služeb, jako jsou například rozvozové služby Foodora nebo Wolt nebo nástroje Choice a Qerko. Pokladní systém je samozřejmě možné propojit i s účetními programy, hotelovými systémy a dalšími službami.

Zařízení: Storyous nabízí hned několik pokladen a tiskáren, jedná se například o tiskárnu 80 mm Pro 15’’, pokladnu, tiskárnu a terminál v jednom All-in-One nebo mobilní tiskárnu Mobilní číšník 8’’.

Platební terminál: V neposlední řadě Storyous nabízí podnikům spolehlivý terminál propojený s pokladním systémem. Mezi jeho výhody patří úspora času, pokročilé funkce, jež usnadňují práci a skutečnost, že budete mít peníze na účtu do 24 hodin.

Kolik stojí pokladní systém Storyous?

Kolik stojí Storyous?

Jak z výše uvedeného vyplývá, se Storyous se můžete rozhodnout pro více variant. Podívejme se, jaká je cena Storyous:

Služba

Cena za měsíc

Pokladní zařízení

690 Kč

Skladové hospodářství

990 Kč

Platební terminály

Od 149 do 249 Kč dle zvolené varianty (při platbě přes platební terminál je účtovaný poplatek od 0,69 % dle transakce)

Integrace

Od 149 Kč + 0,5 % z každé objednávky do 490 Kč (možné je také zakoupit balíček 3 vybraných integrací za 990 Kč)

Přístup k API

990 Kč

Věrnostní program

590 Kč/pobočka

VIP zákaznická linka

990 Kč

Převod HW do jiného podniku

1 490 Kč

Manuální fiskalizace

290 Kč

Změna typu platebního terminálu

700 Kč

Import prodejních položek

290 Kč

Import skladových karet

290 Kč

Nejlepší hypotéka online

Výhody Storyous

„Pokladní systém Storyous, který je vhodný pro malé i velké podniky, je spojený s celou řadou výhod pro podnikatele v oblasti gastra. Jedná se například o propojení se skladovými zásobami, sledování tržeb nebo obsazenosti podniku, funkci mobilního číšníka, automatické upozornění ve chvíli, kdy začnou docházet skladové zásoby nebo o plně funkční technickou podporu,“ říká Petr Jermář, specialista na finance z portálu banky.cz. Jaké další výhody tento pokladní systém přináší?

  • perfektní přehled nad provozem, sklady a personálem
  • správa podniku online
  • zákaznická podpora 24/7
  • aplikace My Storyous – nejdůležitější data o podniku v jednoduché mobilní aplikaci

Srovnání běžných účtů

Nevýhody Storyous

Za nevýhody Storyous mohou někteří považovat to, že je nutné si za některé dodatečné služby zaplatit a že nenabízí více tarifů platebního systému. Jedním z malých mínusů je i to, že platební systém postrádá evidenci zaměstnanců a software podporuje jen zařízení s OS Android.

Srovnání pokladního systému Storyous s konkurencí

Majitelé restaurací, kaváren nebo vináren si mohou v současné době vybírat hned z několika platebních systémů. Jedním z nejznámějších je platební systém Dotykačka, který nabízí tři licence (SNADNO – od 425 Kč/měsíc, NAPLNO – od 859 Kč/měsíc a NEOMEZENĚ – od 1 386 Kč/měsíc). V porovnání se systémem Storyous je nevýhodou Dotykačky, že jsou dva ze tří tarifů o něco dražší než základní tarif Storyous. Na druhou stranu však tyto tarify nabízí i služby, které jsou u Storyous za příplatek. Dalším pokladním systémem určeným jak pro restaurace, tak i pro hotely, je systém Fusion. Tento systém je však opět spojený s vyšší cenou, jednorázově stojí 25 900 Kč.

Nejlepší běžný účet

Často vyhledávané výrazy související s pokladním systémem Storyous

Připravili jsme si pro vás několik spojení, které zákazníci v souvislosti s pokladním systémem Storyous často vyhledávají:

  • Storyous kontakt: V případě, že chcete společnost kontaktovat, můžete ji oslovit prostřednictvím formuláře na webových stránkách nebo na emailu obchod@teya.com a telefonu +420 774 052 724 (obchodní oddělení), případě emailu pomoc.storyous@teya.com a telefonu +420 296 208 707 (zákaznická podpora).
  • Storyous přihlášení: Do pokladního systému Storyous se můžete jednoduše přihlásit skrze tlačítko Přihlášení na stránkách Storyous nebo můžete využít mobilní aplikaci.
  • Storyous fintech: Česká společnost Storyous je jednou z úspěšných startupových fintech společností.

Závěrečné hodnocení platebního systému Storyous: 4 z 5

Platební systém Storyous nás oslovil celou řadou funkcí i tím, že je určený jak pro malé, tak i pro velké podniky. Tento systém ostatně velmi kladně ve svých recenzích na Googlu hodnotí i samotní zákazníci, vzhledem k tomu, že značně usnadňuje práci lidem podnikajícím v gastronomii. Jako menší nevýhodu vnímáme skutečnost, že je třeba si za určité služby připlatit (například VIP zákaznická linka). Celkově však systém hodnotíme velmi kladně.

REKLAMA

ANKETA k článku Recenze pokladního systému Storyous s výčtem klíčových výhod a nevýhod

Setkali jste se v praxi s pokladním systémem Storyous?

Počet odpovědí: 38

KOMENTÁŘE k článku Recenze pokladního systému Storyous s výčtem klíčových výhod a nevýhod

Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.

Přidejte nový komentář

Mohlo by vás zajímat

Recenze služby MOOY, která přináší alternativu ke klasické hypotéce

4.4.2024 Fintech

Našli jste vysněnou nemovitost, ale aktuálně jste v situaci, kdy vám banka neschválila hypotéku? Právě na řešení tohoto problému se zaměřila služba MOOY, která nabízí alternativní řešení pro ty, kteří na hypotéku v bance nedosáhnou. Jak služba MOOY přesně funguje? Jaké jsou její výhody? A jaké naopak nevýhody? To vše se dozvíte v naší recenzi, v níž si službu MOOY přiblížíme.

Portu: Recenze fintech investiční platformy

27.3.2024 Fintech

Z nejnovějších průzkumů ze začátku roku 2024 vyplývá, že s investováním má zkušenosti 39 % Čechů. Jednou z možností, jak své peníze takřka bez starostí zhodnotit, je investiční platforma Portu. Tato platforma, která má aktuálně přes 200 000 uživatelů a spravuje 29 miliard korun, investorům umožňuje jednoduše zhodnotit finance dlouhodobě i krátkodobě. Jak Portu funguje a jaké má výhody a nevýhody?

Recenze platební brány PayU: Jak funguje a jaké má výhody a nevýhody?

15.2.2024 Fintech

Pokud pravidelně nakupujete na internetu, pravděpodobně jste se už setkali hned s několika platebními bránami. Na trhu aktuálně působí široká škála poskytovatelů platebních bran a jedním z nich je i společnost PayU. Jak platební brána PayU funguje a jaké jsou její klady a nedostatky? To se dozvíte v naší recenzi.

Recenze platebního systému Dotykačka a shrnutí jeho hlavních výhod a nevýhod

9.2.2024 Fintech

Uvažujete o pořízení platebního systému a rádi byste se seznámili s klíčovými informacemi o platebním systému Dotykačka, který v České republice využívá přes 25 000 aktivních uživatelů? Díky naší recenzi se dozvíte, jak Dotykačka funguje a s jakými klady a nedostatky je spojená.

Recenze půjček od Zonky: Jak fungují a jaké jsou jejich výhody a nevýhody?

6.2.2024 Fintech

Potřebujete si půjčit peníze, ať už na bydlení, rekonstrukci nebo třeba na pořízení nového automobilu? Jednou z možností, jak získat potřebné finance, je půjčka od Zonky. S jakými výhodami a nevýhodami je spojená a jak funguje?

Z naší bankovní poradny

Nebankovní poskytovatelé úvěrů a ochrana spotřebitele

17.3.2021 Půjčka

Dobrý den, obracím se na Vás jako na dohledový orgán nad finančními institucemi a potřebuji radu, zevrubnější deskripci problematiky, kterou se zabývám. Nebankovní instituce mi odpověděla několikrát, avšak velmi obecně, ne-li vůbec, nejsem spokojen. Mé otázky jsou následující: 1) Vezmeme-li nebankovního poskytovatele finančních služeb (platební instituci např. Zonky.cz - Benxy, s.r.o.) a tradiční banku např Fio banku, a.s., v čem podle Vás spočívá rozdíl ve vztahu k ochraně spotřebitele? Vztahují se na obě instituce stejné právní předpisy? Jak může klient postupovat, pocítí- li újmu na svých právech u bankovní instituce a jak u nebankovní instituce? 2) Jak ovlivnila směrnice PSD 2 bankovní instituce a jak FinTechové společnosti příkladě Zonky.cz? 3) V čem spočívají podle Vás největší rozdíly mezi tradiční bankou a FinTech společností (příkladně Zonky.cz - Benxy, s.r.o). 4) Lze dohledat nějaké konkrétní případy, kde banka postupovala jinak něž platební instituce (FinTech) ve vztahu k ochraně spotřebitele? Děkuji Vám za odpovědi a přeji hezký zbytek dne. 

Dobrý den,

dohledovým orgánem nad finančními institucemi je centrální banka (ČNB).

1) všichni poskytovatelé úvěrů (bankovní i nebankovní) musí dodržovat stejná pravidla hry daná Zákonem o spotřebitelském úvěru. Pocítí-li klient újmu na svých právech, může se domáhat nápravy soudní cestou.

2) PSD2 otevřela dveře mnoha fintechům do oblasti správy osobních financí. 

K dotazům 3-4) Bylo by dobré rozlišovat mezi fintechy (které se nutně nemusí zabývat půjčováním peněz, např. Spendee) a klasickými nebankovní poskytovali úvěrů (půjčující peníze nebonitním klientům za RPSN v řádech stovek-tisíců procent). 

Banka: Dodržuje vysoké morální a etické standardy, půjčí jen tomu, kdo je schopen peníze vrátit za nízký úrok. Banka půjčuje své peníze (riziko nese banka).Zonky: Z hlediska etických a morálních standardů má blízko bankám. Zonky nepůjčuje své peníze, ale půjčku pouze zprostředkovává (dlužníka prověří a umožní investorům dlužníkovi půjčit - riziko nese investor, nikoliv Zonky).Nebankovní poskytovatelé úvěrů: Mimo několik málo solidních firem (např. Home Credit) se jedná povětšinou o šejdíře, kteří poskytují nebankovní půjčky s extrémně vysokým RPSN (stovky až tisíce %) a vysokými smluvními pokutami. Zákon o spotřebitelském úvěru často obcházejí 2 způsoby: 1) půjčkou do 5 000 Kč (takto malé úvěry nejsou regulované), 2) půjčkami na IČ (též nespadá pod Zákon o spotřebitelském úvěru). Ochrana spotřebitele je pak nulová. Půjčují zoufalým klientům, které jinde odmítli a kterým by se pro jejich vlastní dobro půjčovat nemělo (vysoká pravděpodobnost, že nebudou schopni splácet).
ZOBRAZIT CELÝ DOTAZ A ODPOVĚĎ

Pojmy ve slovníku

FinTech

(FinTech) je složeninou dvou slov: finance a technologie. Pojem FinTech v sobě zahrnuje nejen nové technologie prosazující se ve finančním sektoru (jmenujme například mobilní aplikace pro investování nebo pro směňování  kurzů měn, elektronické peněženky, BankID, API bankovnictví založené na PSD2). Pojem FinTech však obsahuje i skupinu firem a platforem, které FinTech služby vyvíjejí a/nebo poskytují.

K FinTechu tak patří všechny aplikace, které narušují status-quo ve světě bank a osobních financí, obecně finančnictví. 

Mezi praktické ukázky světových FinTech aplikací patří například americký PayPal, litevská banka Revolut působící i v ČR, nebo čínská AntGroup (myšleno AliPay, nikoliv tržiště Alibaba).

Nejznámější české FinTech společnosti jsou:Zonky - dnes součást Air Bank, dříve startup Zonky, který oslovil zájemce o komunitní financování a investory takového financováníTwisto - start-up zaměřený na platební karty a umožňující díky nim placení v e-shopechRoger - platební instituce zaměřující se na financování firemního provozu (factoring). Do tohoto projektu v ranné fázi investovala Komerční banka.Spendee, nebo BudgetBakers - aplikace světově umožňující evidenci příjmů a výdajů fyzickým osobám

Symbolem FinTechu je bezhotovostní platba, on-line půjčka, nebo on-line evidence příjmů a výdajů (Dotykačka). Prostě všechno co zjednodušuje uživateli dříve zkostnatělé bankovní služby. Samotná existence FinTech samozřejmě neznamená, že bychom měli přestat používat banky! Jen se jejich role posune spíše do vypořádacího centra, či úložiště aktiv.

ZOBRAZIT CELÝ VÝZNAM

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena