Banky.cz Banky.cz Štítky falešný eshop

falešný eshop

Falešný eshop

Dobrý den, objednala jsem si zboží přes internet a povolila platbu kartou s tím, že mám aktivováno 3D ověření. Byla mi stržena větší částka než v potvrzovacím emailu objednávky a to bez zaslání ověřovacího kódu SMS na mobil a to do do banky v Pekingu. Následně prodejce (ačkoliv se tváří jako česká firma) absolutně nereaguje a navíc je požadována další suma za poštovné formou PAYPAL. Vše nasvědčuje tomu, že jde o klamavou reklamu a falešné webové zahraniční stránky. Stránky jsem již nahlásila na Českou obchodní inspekci. Mohu-li vůbec a jak dostat své peníze zpět? Děkuji.

Falešný eshop a chargeback

Dobrý den, naletěla jsem na internetových stránkách :-( Super sleva, ale nepoznala jsem, že jde o podvodnou firmu. Až když jsem poslala peníze, tak jsem to zjistila. Platba proběhla přes platební kartu, bez kontrolní smsky včera večer. Mám Tesco platební kartu od Home Credit. Dá se ještě něco dělat? Lze tuto platbu ještě aspoň pozastavit, než doložím stornování objednávky a dokáži, že jde o podvodnou firmu? Děkuji S pozdravem Lenka

Falešný zahraniční eshop

Dobrý den, obracím se na vás o prosbou o radu. Asi jsem se stal vlastní hloupostí obětí podvodu. 28.11. jsem si objednával boty ze zahraničního eshopu. Bohužel jsem si neověřil adresu ani IČO obchodu a slepě důvěřoval a zaplatil celkem přijatelnou částku 62 EUR. Vše proběhlo zdánlivě v pořádku, SMS autorizace kódem a zaplaceno platba byla přijata a na jejich stránkách. Po přihlášení jsem viděl, že je platba přijata a já čekal na email, který mi přijde z obchodu s dalšími potvrzeními. Bohužel se tak nestalo, čekám do teď a nic. Psal jsem tři maily, které se dají posílat jen formou jejich formuláře. Bohužel to bych i oželel. Ale co mne velmi zaskočilo, že bylo opět odečteno z mé karty bez mého vědomí 2 538 Kč ve prospěch jiného účtu. Vím, že první platbu 1 716 Kč jsem potvrzoval, ale nerozumím tomu, že po 5-6 pracovních dnech je opět další vysoká platba a opět v CNY měně. Napsal jsem tedy toto do banky a čekám na ověření. Chtěl bych aspoň ty peníze, které jsem nepotvrzoval SMS kódem a nebyl uvědomen ani mailem, vrátit zpět. Mám nějakou šanci na reklamaci? Poslal jsem jim výpisy těchto dvou plateb a take internetové stránky, kde je číslo objednávky a konečná suma. Mám obavu, že jsou to podvodnici. Mohu se nějak bránit? Popřípadě dostat peníze zpět? Objednávku nebylo možné zrušit a dodnes nemám ani jediné potvrzeni. Jen na jejich stránkách po přihlášení. Děkuji moc za radu. Nevím si rady :(

Falešný čínský eshop

Dobrý den, včera jsem na zahraničním eshopu koupil produkt za 49,50 Euro a zaplatil kreditní kartou. Z účtu mi to ovšem strhlo 497,09 čínských Juanů, což je více než 50 Euro asi o 500Kč a poté, co jsem hledal více informací o obchodníkovi jsem se dověděl, že se jedná o podvodníka. Což znamená že mi samozřejmě nic nepřijde a e-shop je falešný. Je nejspíše z Číny (dle účtu, kam peníze šly). Je nějaká možnost úspěchu s reklamací u mé banky, nebo jak získat peníze zpět? Ještě to není ani zaúčtované. Děkuji



Rychlé odkazy

Banky v ČR