Dobrý den, objednala jsem si zboží přes internet a povolila platbu kartou s tím, že mám aktivováno 3D ověření. Byla mi stržena větší částka než v potvrzovacím emailu objednávky a to bez zaslání ověřovacího kódu SMS na mobil a to do do banky v Pekingu. Následně prodejce (ačkoliv se tváří…
Dobrý den, naletěla jsem na internetových stránkách :-( Super sleva, ale nepoznala jsem, že jde o podvodnou firmu. Až když jsem poslala peníze, tak jsem to zjistila. Platba proběhla přes platební kartu, bez kontrolní smsky včera večer. Mám Tesco platební kartu od Home Credit. Dá se ješt…
Dobrý den, obracím se na vás o prosbou o radu. Asi jsem se stal vlastní hloupostí obětí podvodu. 28.11. jsem si objednával boty ze zahraničního eshopu. Bohužel jsem si neověřil adresu ani IČO obchodu a slepě důvěřoval a zaplatil celkem přijatelnou částku 62 EUR. Vše proběhlo zdánlivě v …
Dobrý den, včera jsem na zahraničním eshopu koupil produkt za 49,50 Euro a zaplatil kreditní kartou. Z účtu mi to ovšem strhlo 497,09 čínských Juanů, což je více než 50 Euro asi o 500Kč a poté, co jsem hledal více informací o obchodníkovi jsem se dověděl, že se jedná o podvodníka. Což z…