Máte strach z virů? Platíte kartou online?
Bojíte se, že se vám někdo nabourá do webkamery?
Virtuální svět má víc než dost temných zákoutí, kde vám hrozí nebezpečí. Většina uživatelů je podceňuje a když přijde nečekaný problém, hořce lituje. Ideální strategie, jak se e-hrozbám vyvarovat, jsou veskrze dvě. Pojďme se na ně podívat.
Pozor, tato taktika vyžaduje jistou dávku sebekázně, takže opravdu není pro každého. Její jádro spočívá v tom, že ten, kdo neriskuje, nemá co ztratit. Jak lze tedy případné napadení minimalizovat? Neplaťte kartou online. Nenavštěvujte neprověřené weby. Nezapomínejte pravidelně aktualizovat svůj operační systém. Neklikejte na podivné odkazy v mailu (věřte nám, opravdu jste jen tak nevyhrál/a 7 milionů $ ani nový iPhone).
Nechte nás hádat. Že vám to občas trochu ujede a navštívíte web, který nemá zrovna zabezpečení na úrovni FBI? Že občas ze zvědavosti podlehnete clickbait banneru? No jistě, jsme jenom lidi. A proto máme stroje. Vztyčte antivirové štíty a vaše kybernetická defenzíva nabyde solidních parametrů.
Na Alza.cz nyní můžete koupit za rozumnou cenu bezpečnostní software od Kaspersky, se kterým můžete mít klid. Balíček Internet Security zvládne ochranu proti všem útokům, zabezpečení online plateb, šifrování osobních údajů i blokaci otravných bannerů. Samozřejmě, že před organizovanou skupinou kyberteroristů vás nezachrání, ale za danou cenu jde o nejlepší antivirové řešení pro běžné uživatele na trhu.
Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.
Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.
V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.
Jistě jste se již setkali S P2P půjčkami a možnostmi investovat do nich. Kdo by neznal Zonky, s jejich „lidé půjčují lidem“. U Fingoodu jde o stejný princip, jen v režimu P2B, kde „lidé půjčují firmám“ (people to business). I zde jde o Českou Národní Bankou licencovanou platformu ke zprostředkování skupinového financování (crowdfunding), i tady vše řídí sama platforma a i tady se dá získat lepší zhodnocení než u banky. Seznamte se s Fingoodem a s možnostmi investování, které vám dává.
Blíží se jaro a s ním také jeden z důležitých úkolů daňových poplatníků - vyplnění růžového přiznání k dani z příjmů fyzických osob. Ačkoliv se jedná o každoroční záležitost, pro spoustu z nás nastává období bezesných nocí, kdy se nemůžeme dočkat, až “to” bude za námi. Není třeba být nervózní, při vyplňování stačí být obezřetný, většina chyb totiž vzniká pouhou nepozorností. A pokud přeci jen nějaká chybka vyvstane, je možné ve stanoveném termínu sjednat nápravu.
KOMENTÁŘE k článku Internet překypuje hrozbami. Víme, jak se bránit
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.