Banky.cz Články Komerční sdělení Nejlepší pojišťovací poradkyně na světě je z České republiky

Nejlepší pojišťovací poradkyně na světě je z České republiky

Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.


REKLAMA

Jak jako pojišťovací poradce fungujete se svými klienty?  

V Generali České chceme být pro klienty celoživotními partnery. Při budování dlouhodobých vztahůse mi vždy osvědčuje mít o ně upřímný zájem, o jejich rodinu, práci a koníčky. Během společných setkání se pak snažím navazovat na tyto informace, což pomáhá klientům cítit se více ve spojení a důvěřovat mi.

Vystihuje vlastně slovo „poradce“ to, čím v práci jste? 

Pro mě je zásadně důležité, aby klienti měli pocit, že nejsem jen jejich poradcem, ale také přítelem. Starám se o více jak šest tisíc lidí a jejich pojištění. Nejčastěji jsem s nimi v kontaktu, když se něco v jejich životě změní – typicky jde o svatby, narození dětí nebo třeba změnu povolání. 

Neplatí tedy, že pojišťovací poradce jen prodává pojištění?

Práce poradce je o empatickém přístupu. Jsem tu pro klienty 24/7 a stejnou hodnotu se snažím vštípit i členům mého týmu. Nabídkou a uzavřením pojištění moje práce rozhodně nekončí. Takový pohled nemám ráda a považuji ho za vyloženě zastaralý. Svým klientkám a klientům naopak podávám pomocnou ruku například i v momentech, kdy si zkrátka nejsou jistí, jak mají postupovat při pojistné události. Je pro mě důležité, aby věděli, že se na mě mohou obrátit v podstatě s čímkoliv, ať už fyzicky na pobočce, tak i online.

Poslechněte si podcast s Janou Šestákovou.

REKLAMA

KOMENTÁŘE k článku Nejlepší pojišťovací poradkyně na světě je z České republiky

Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.

Přidejte nový komentář

Mohlo by vás zajímat

Chtějte erudovaného a současně přívětivého pojišťovacího poradce

Když člověk řeší otázky spojené s pojištěním, je důležité mít na blízku někoho, na koho se může spolehnout – nejde totiž o nic menšího než o ochranu milionových hodnot v oblasti majetku, života a zdraví. Profesionálně vyškolený a empatický poradce dokáže ušetřit spoustu času a starostí.

Obliba privátních značek i slevových kuponů stále roste – jedná se o způsoby, jak čeští spotřebitelů bojují s inflací

Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.

V bankovním sektoru vládnou věrnostní programy jako hlavní prostředek zapojení zákazníků

V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.

Fingood: Investice do rozvoje českých firem, s výnosem až 12 % ročně

Jistě jste se již setkali S P2P půjčkami a možnostmi investovat do nich. Kdo by neznal Zonky, s jejich „lidé půjčují lidem“. U Fingoodu jde o stejný princip, jen v režimu P2B, kde „lidé půjčují firmám“ (people to business). I zde jde o Českou Národní Bankou licencovanou platformu ke zprostředkování skupinového financování (crowdfunding), i tady vše řídí sama platforma a i tady se dá získat lepší zhodnocení než u banky. Seznamte se s Fingoodem a s možnostmi investování, které vám dává.

Podáváte daňové přiznání? Dejte pozor na nejčastější chyby

Blíží se jaro a s ním také jeden z důležitých úkolů daňových poplatníků - vyplnění růžového přiznání k dani z příjmů fyzických osob. Ačkoliv se jedná o každoroční záležitost, pro spoustu z nás nastává období bezesných nocí, kdy se nemůžeme dočkat, až “to” bude za námi. Není třeba být nervózní, při vyplňování stačí být obezřetný, většina chyb totiž vzniká pouhou nepozorností. A pokud přeci jen nějaká chybka vyvstane, je možné ve stanoveném termínu sjednat nápravu.

Z naší bankovní poradny

Pojmy ve slovníku

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena