Banky.cz Články Komerční sdělení Oblékněte své zaměstnance do profesionálního pracovního oblečení

Oblékněte své zaměstnance do profesionálního pracovního oblečení

Nezáleží na tom, jestli vaši zaměstnanci pracují v kanceláři, v obchodě nebo jezdí za zákazníky domů. Při kontaktu s lidmi neustále reprezentují firmu: její značku, logo, hodnoty a um. Měli by proto ovládat nejen základy obchodní komunikace, etikety a slušného chování, ale také reprezentativně vypadat. Tomu velmi napomáhá vkusné firemní oblečení. 

REKLAMA

Jak ho vybrat a jak vám kvalitní dodavatel usnadní celý proces? Vše vám vysvětlíme na příkladu firmy Brudra, která se zabývá výrobou a dodávkami pracovního oblečení již více než 25 let.

Výběr pracovního oblečení

Košile, trička, polokošile, kalhoty, vesty, bundy, montérky…Stačí si vybrat. Nabídka na trhu je téměř nekonečná. Můžete si zvolit téměř jakýkoli typ oblečení, střih, odstín barevné škály, velikost i vlastnosti. Oděvy se liší především podle toho, pro jaká odvětví a jaké činnosti jsou určeny, odborník vám proto může doporučit určitou řadu oblečení, která se hodí právě pro vaši firmu.

Vždy je ale třeba vybírat pouze kvalitní oblečení, které bude dobře sedět, bude odolné, odborně ušité a vydrží sloužit dlouhá léta. Zaměřte se na nabídku osvědčených výrobců nebo distributorů, kteří vám prostřednictvím certifikátů a osvědčení mohou doložit vlastnosti oblečení, které jsou vyžadovány zákonnými normami pro bezpečnost práce.

Sběr velikostí

Pokud jste větší firma, oceníte servis spojený se sesbíráním velikostí zaměstnanců tak, aby poté byla každému dodána správná velikost. V rámci tohoto procesu se také zjistí, zda pro zásobení firmy postačí standardní velikostní tabulky, anebo bude třeba pro některé zaměstnance doplnit oblečení vyrobené na zakázku. Nejčastěji se vyrábí nadměrné velikosti a prodloužené délky rukávů nebo nohavic.

Branding

brudra-2.png

V třetím kroku se zaměříme na označení vybraného oblečení logem vaší firmy. Stačí dodat podklady k logu (nebo nápisu), které by se mělo na oblečení objevit, a spolu s pracovníky firmy doladit jeho velikost a umístění na jednotlivých kouscích oblečení. Poté si můžete zvolit způsob, jakým bude logo na oblečení aplikováno: nejoblíbenější je potisk, pro svůj elegantní vzhled se někdy volí také výšivka. Obě varianty, pokud jsou kvalitně provedeny, vydrží na oblečení dlouhé roky.

Objednání, dodání, uskladnění

Jakmile má firma připravenou zakázku podle dohody, přichází na řadu dodání do sídla firmy, které je v ceně zakázky. Je možné nechat vyrobit větší množství oblečení i do budoucna a poté nepotřebné oblečení uskladnit ve skladu firmy Brudra, odkud vám bude další oblečení podle potřeby vydáváno. Objednávky najdete v přehledném objednacím systému a můžete tak dle libosti produkty doobjednávat.

TIP: Pokud hledáte trochu méně obvyklý doplněk, můžete zvolit látkovou roušku s vyšitým nebo potištěným logem vaší firmy. Vaši zaměstnanci tak mohou reprezentovat i v době koronavirové.

REKLAMA

KOMENTÁŘE k článku Oblékněte své zaměstnance do profesionálního pracovního oblečení

Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.

Přidejte nový komentář

Mohlo by vás zajímat

Nejlepší pojišťovací poradkyně na světě je z České republiky

Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.


Obliba privátních značek i slevových kuponů stále roste – jedná se o způsoby, jak čeští spotřebitelů bojují s inflací

Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.

V bankovním sektoru vládnou věrnostní programy jako hlavní prostředek zapojení zákazníků

V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.

Fingood: Investice do rozvoje českých firem, s výnosem až 12 % ročně

Jistě jste se již setkali S P2P půjčkami a možnostmi investovat do nich. Kdo by neznal Zonky, s jejich „lidé půjčují lidem“. U Fingoodu jde o stejný princip, jen v režimu P2B, kde „lidé půjčují firmám“ (people to business). I zde jde o Českou Národní Bankou licencovanou platformu ke zprostředkování skupinového financování (crowdfunding), i tady vše řídí sama platforma a i tady se dá získat lepší zhodnocení než u banky. Seznamte se s Fingoodem a s možnostmi investování, které vám dává.

Podáváte daňové přiznání? Dejte pozor na nejčastější chyby

Blíží se jaro a s ním také jeden z důležitých úkolů daňových poplatníků - vyplnění růžového přiznání k dani z příjmů fyzických osob. Ačkoliv se jedná o každoroční záležitost, pro spoustu z nás nastává období bezesných nocí, kdy se nemůžeme dočkat, až “to” bude za námi. Není třeba být nervózní, při vyplňování stačí být obezřetný, většina chyb totiž vzniká pouhou nepozorností. A pokud přeci jen nějaká chybka vyvstane, je možné ve stanoveném termínu sjednat nápravu.

Z naší bankovní poradny

Pojmy ve slovníku

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena