Banka

Spor s bankou - jak postupovat?, Banka

Dobrý den, mám nastaveno potvrzování odchozích plateb a komunikaci otiskem prstu. Změnu dispozice v IB z otiskem prstu na zaslání kódu nepožaduje banka potvrdit otiskem prstu. Je to správné a lze tuto anomálií dohledat v historii komunikace s bankou? Na moji reklamaci této transakce banka odpověděla, že jsem komunikoval s podvodníky a dále věc neřešila. Jak a kde mohu tuto záležitost řešit?
Peiker P.
7.10.2025

Dobrý den, spor s bankou doporučuji řešit následovně:
- nejprve podat bance reklamaci
- pak zkusit ombudsmana banky
- následně řešit spor přes Finančního arbitra
- a až nakonec případně soud
Pokud jste omylem komunikoval místo banky s podvodníky a sdělil jim své přístupové údaje či autorizoval platbu, pak banka za toto Vaše jednání odpovědnost nést nemůže.

Petr Jermář, Hlavní analytik Banky.cz
7.10.2025
Jak hodnotíte odpověď?

0x

0x