Banky.cz Banky.cz Štítky falešný prodávající

falešný prodávající

Falešný prodávající

Dobrý den, mám takový problém. Na sBazar.cz jsem měla inzerovaný notebook, ozval se mi na něj muž, který psal česky, notebook chtěl poslat do Londýna s tím, ze peníze zašle na účet. Tak jsem souhlasila a čekala na platbu. Došel mi e-mail z ING direct bank, ze platba bude připsána na můj účet jakmile zašlu potvrzení o poslané zasilce. E-mail byl věrohodný, tak jsem tak učinila. Jenže pak došel další, ze nemůžou aktivovat platbu nižší než 10 000 Kč, a proto musel kupující zaslat 3 500 Kč navíc (měl poslat dohromady 6 500 Kč), takže jakmile zašlu refundaci na částku 3 500 Kč, aktivují mi na můj účet 10 000 Kč. Myslela sem, že je to tak v pořádku, když komunikuji s bankou, peníze jsem zaslala, poté došel další e-mail, že nastal problém a odešlo na můj účet dalších 3 500 Kč, které musím vrátit, jinak mi nemohou aktivovat moji platbu nyní ve výši 13 500 Kč. Nevěděla jsem co dělat, abych svoje peníze získala zpět, tak jsem je poslala a čekala. Přišel e-mail, že platba je aktivní a během par dni mi dojde na můj účet. A nestalo se tak. Došel další e-mail, ze kvůli poplatkům co jsem zaplatila za převod Western union mi kupující musel zaslat 400 Kč za poplatky, ale nemůže poslat nižší částku než 3 500 Kč, že je to mezinárodní převod. Takže po mě opět chtějí peníze. 3 100 Kč a když neodešlu, neaktivuji mi platbu. Co mám prosím dělat? Chci své peníze zpět. Děkuji.



Rychlé odkazy

Banky v ČR