KB spojila síly s Direct Fidoo, aby usnadnila klientům digitalizaci. Nyní jako jediná banka nabízí připojení karet přímo do aplikace Fidoo.
Podle průzkumů je stále ještě vysoké procento firemních výdajů placeno v hotovosti, a v mnoha případech dokonce zaměstnanci platí svojí soukromou kartou a teprve pak řeší se zaměstnavatelem vyúčtování vlastních prostředků. Ve firemních pokladnách nebo na stolech účetních se tak hromadí papírové účtenky, jejichž proplácení je v době rozmachu kombinované práce z domova a z kanceláře stále problematičtější. „Digitalizace je jednou z klíčových aktivit Komerční banky. A stejně jako sama banka digitalizuje své produkty a služby, pomáhá s digitalizací i svým klientům,“ uvádí Radka Turková, ředitelka Korporátního a municipálního bankovnictví v Komerční bance.
A právě proto Komerční banka navázala spolupráci se společností Direct Fidoo a nabízí firemním klientům odstranění „papírových“ procesů, zvýhodněné flexibilní předplacené karty nebo náhradu hotovostních pokladen bezhotovostními platbami.
Zbavit se papírového vyúčtovávání má přitom velmi jednoduché řešení – on-line aplikace Fidoo a její předplacené platební karty, které je možné dobíjet jakýmikoli finančními částkami za pár vteřin. Každý zaměstnanec tak může platit firemními prostředky bezhotovostně. A nejen to! Nově Komerční banka s aplikací propojila také své firemní karty. Služba díky tomu ještě zjednoduší interní účetní procesy. „Naším cílem je kromě základních bankovních služeb dodávat klientům také další řešení s přidanou hodnotou. Poskytujeme jim tím nejen platební kartu, ale rovnou i sofistikovaný a funkční nástroj na zpracování celé agendy. Věříme, že tato služba naše klienty osloví, a my tak firmám pomůžeme digitalizovat jejich finanční agendu,“ vysvětluje Radka Turková.
Všechny karty – ty bankovní i ty předplacené – spolupracují s on-line aplikací, takže celý proces od zaplacení kartou, schválení výdaje pověřenou osobou až po firemní vyúčtování a přenos do účetního systému je automaticky zdigitalizován.
Vyúčtování hotovostních záloh, plateb kartou, ale i cestovních příkazů je díky Fidoo aplikaci tak snadné, že nejen účetním, ale i celé firmě ušetří čas i peníze. Zaměstnanci se na jedné straně zbaví otravného vyplňování cesťáků a knihy jízd i řešení drobných výdajů, na straně druhé již v účtárně nebudou muset trávit čas dohledáváním a párováním hromady papírových účtenek.
„Obliba Fidoo jako nástroje na digitalizaci agend spojených s firemními financemi je podle klientů dána tím, že je zbytečné papírování časově velmi zatěžuje. Přebujelá administrativa rozhodně nebyla důvodem, proč založili a provozují svou firmu. Chtějí dělat byznys, a ne plýtvat časem schraňováním nejrůznějších výdajových dokladů. Když jim ukážeme, jak se například platba za tankování díky zaplacení kartou sama promění ve výdaj a s vyfocenou účtenkou, propadne přímo k jejich účetní, jsou nadšeni,“ uzavírá Petr Herzmann, CEO a spolumajitel Direct Fidoo, a. s.
Služba umožňuje zaplatit kartou Fidoo nebo firemní kartou KB jakýkoli výdaj a vyfotit účtenku fotoaparátem chytrého telefonu. Výdaj je pak v systému digitálně schválen nadřízeným a přes propojení do účetního systému dojde ke kompletnímu zaúčtování. V případě služebních cest se do vyúčtování zařadí i výdaje za stravné, zálohy za ubytování či letenky a jízdné. Aplikace pak vše automaticky spočítá a přenese data přímo do účetního softwaru.
Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.
V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.
Jistě jste se již setkali S P2P půjčkami a možnostmi investovat do nich. Kdo by neznal Zonky, s jejich „lidé půjčují lidem“. U Fingoodu jde o stejný princip, jen v režimu P2B, kde „lidé půjčují firmám“ (people to business). I zde jde o Českou Národní Bankou licencovanou platformu ke zprostředkování skupinového financování (crowdfunding), i tady vše řídí sama platforma a i tady se dá získat lepší zhodnocení než u banky. Seznamte se s Fingoodem a s možnostmi investování, které vám dává.
Blíží se jaro a s ním také jeden z důležitých úkolů daňových poplatníků - vyplnění růžového přiznání k dani z příjmů fyzických osob. Ačkoliv se jedná o každoroční záležitost, pro spoustu z nás nastává období bezesných nocí, kdy se nemůžeme dočkat, až “to” bude za námi. Není třeba být nervózní, při vyplňování stačí být obezřetný, většina chyb totiž vzniká pouhou nepozorností. A pokud přeci jen nějaká chybka vyvstane, je možné ve stanoveném termínu sjednat nápravu.
Obchodování na devizovém trhu (Forex) je proces nákupu jedné měny a prodeje jiné měny s cílem dosáhnout zisku z obchodu. Forex (FX) je portmanteau slov foreign (zahraniční) a exchange (směna).
KOMENTÁŘE k článku Blíže digitalizaci: KB propojila firemní karty s Fidoo
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.