Když vyrážíte někam do zahraničí, rozhodně
musíte myslet na kvalitní cestovní pojištění. To by mělo být maximálně
komplexní a pokrýt spousty rizik. I v době koronavirové máme neustále možnosti
cestování a spousta lidí musí vyrazit i několikrát za rok. Chtějí si samozřejmě
situaci ulehčit, a tak mohou využít pojištění k platební kartě. Tu máte
prakticky vždy při sobě a v případě krátkodobých cest nebo eurovíkendů není
zapotřebí s dalším dodatečným připojištěním počítat. Jaké banky je nabízí a co
pokrývá?
V první řadě je důležité poznačit, že cestovní pojištění k platební kartě nabízí takřka všechny banky. Liší se jen svými charakteristikami. Co tedy nejčastěji pokrývá? Především výlohy spojené s léčbou úrazů nebo nemocí, jimž se bohužel v zahraničí mnohdy nevyhnete. Stejně tak se může týkat třeba repatriace nebo pojištěním odpovědnosti za škodu, kterou způsobíte třetí osobě. Alternativ pojistného krytí je u takovýchto pojistek vcelku velké množství. Pojistit si lze mimo jiné také storno zájezdu, zpoždění letu nebo cokoli jiného, co se vám může při cestování do zahraničí přihodit.
Určitě není od věci uvést přímo výhody pojištění k platební kartě. Prozrazují je i mnohé akční letáky a srovnávače online. Hlavní předností je absence povinnosti sjednávat znovu při každém výletu do zahraničí opětovně cestovní pojištění. Zapomeňte na opakované podepisování smluv. Odpadnout vám může i starost s pojištěním celé rodiny. Všechno lze mít velmi rychle a jednoduše.
Jakousi základní nevýhodou může být snad jen to, že vznikne nezbytný klientský vztah mezi vámi a danou bankou. U jednorázových pojistek tomu tak není. Takto budete muset mít u banky i bankovní konto. Finanční instituce si vás jednoduše uváže. Přesto si takto lze pojistit i cestovní zavazadla a pojistka se mnohdy vyplatí.
Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.
Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.
V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.
Jistě jste se již setkali S P2P půjčkami a možnostmi investovat do nich. Kdo by neznal Zonky, s jejich „lidé půjčují lidem“. U Fingoodu jde o stejný princip, jen v režimu P2B, kde „lidé půjčují firmám“ (people to business). I zde jde o Českou Národní Bankou licencovanou platformu ke zprostředkování skupinového financování (crowdfunding), i tady vše řídí sama platforma a i tady se dá získat lepší zhodnocení než u banky. Seznamte se s Fingoodem a s možnostmi investování, které vám dává.
Blíží se jaro a s ním také jeden z důležitých úkolů daňových poplatníků - vyplnění růžového přiznání k dani z příjmů fyzických osob. Ačkoliv se jedná o každoroční záležitost, pro spoustu z nás nastává období bezesných nocí, kdy se nemůžeme dočkat, až “to” bude za námi. Není třeba být nervózní, při vyplňování stačí být obezřetný, většina chyb totiž vzniká pouhou nepozorností. A pokud přeci jen nějaká chybka vyvstane, je možné ve stanoveném termínu sjednat nápravu.
KOMENTÁŘE k článku Cestovní pojištění k platební kartě: Kdy se vyplatí a co pokrývá
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.