Dobrý den, ačkoliv se snažím při odchozí platbě vždy číslo účtu příjemce kopírovat a kontrolovat, dnes se mi tam vloudilo číslo navíc. Je možné zjistit, zda takový účet vůbec existuje? Doufám, že by nemusel a platba by se automaticky vrátila. Děkuji a přeji pěkný den.
Dobrý den, oslovil mě cizinec, že vyhrál velkou výhru v loterii, našel si můj email v celosvětové databázi emailů a z výhry chce darovat 10% z její části a rozdělit mezi 5 lidí po celém světě aby on sám pomohl chudým a nemocným zajistil práci. A chce aby obdarovaní udělali totéž ve své zemi. Nic víc zatím nepožaduje. Aby částku poslal šekem, chce mou adresu a tel. číslo. Jak tomu mam rozumět? Jedná se o podvod? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, měl jsem vratku na daních 14 000 Kč. Když jsem volal ins. správkyni řekl ji, že mi přišla vratka, tak mi řekla, že ji mám okamžitě poslat vše. Já ji na to řekl, že potřebují synkovi koupit školní potřeby a ošacení a že druhý synek jde do školky a musím mu koupit věci a postele pro kluky. Ona mi tvrdila, že na to nemám nárok. Tak nevím co mám dělat
Dobrý den, dovoluji si požádat o opětovné zasláni zbytkové částky z pojištění mého osobního vozidla, které jsem prodal jinému majiteli. Pojišťovna mi částku řádně poslala 17.04. 2020 Poštovní poukázkou B. Její vyzvednutí bylo omezeno do 12. 05.2020. Já jsem v uvedené době pobýval v zahraničí a po té, do 20. 05- 2020 v karanténě z důvodu COVID 19. Z uvedeného důvodu jsem si částku nemohl vyzvednout. Děkuji pěkně za porozumění.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.