Pokračování dotazu č. 24582: Dobrý den, pane Jermáři, předem vám děkuji za předešlou odpověď a reaguji zpět na váš dotaz k čemu toto potřebuji. Jde o to, že můj přítel je Tunisan, ale já jsem z České republiky. Hledáme způsob, jak by mohl zasílat peníze pro mou potřebu sem do ČR a zároveň když já jsem v Tunisu, abychom tyto peníze mohly z účtu využívat společně. Ovšem nenacházím, žádný způsob jak s penězi pohybovat. Předpokládám totiž, že ani Western Union nebude funkční - z ČR do Tunisu ano, ale naopak to nepůjde. Děkuji
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jestli lze založit účet (popř. jaký?), který je možno použít na transakce Tunisko - Česká republika. Jde mi především o to, aby se na účet daly vložit peníze v hotovosti v Tunisku a já s nimi mohla disponovat následně v České republice. A zároveň, aby se dal tento účet využít případně pro platby nebo výběry také v Tunisku. Děkuji
Dobrý deň prajem, pane Budín. Obraciam sa na Vás s pár dotazmi :) Platil som už prostredníctvom karty na zahraničných stránkach, samozrejme, že aspoň podľa môjho poznania na overených napr. (Gondwana Records). Všetko bolo zatiaľ ok. Tak som si povedal, že si stiahnem nejaké videjko zo SexArtu. Zaplatil som kartou a asi po hodine mi prišla sms, že z bezpečnostých dôvodov mi bola karta zablokovaná. Ak som pochopil správne, je to kvôli tomu, že ide o utajené miesto 866-452-5108, neskôr som za číslom zbadal miesto US. Kartu mi odblokovali, ale ako som znova navštívil stranku, karta sa opäť zablokovala. Chcel by som vedieť, či sa dá tomu predísť, alebo sa na to. Druhá vec, isto viete asi aká je fin. gramotnosť, preto sa opýtam. Mám založený druhý pilier a vidím v internetbankingu, že je tam istý pohyb peňazí, hore dole, nie veľké čiastky. Jedná sa o zhodnocovanie, prípadne opak u daného fondu? Veľká vďaka za odpovede a pekné sviatky prajem.
S pozdravom K. Špeťuch
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.