Osobní a rodinné finance

Obchodník ze zahraničí nevrátil peníze, Osobní a rodinné finance

Dobrý den, u e-shopu jsem si objednala 3 položky, z toho jsem 1 vrátila. Platila jsem virtuální kartou. Obchodník peníze poslal na IBAN, platba se vrátila, druhý den poslali platbu znovu, platba se prý již nevrátila. Banka potvrdila, že peníze neobdržela a vystavila potvrzeni. Obchodník tvrdí, ze moji vracenou platbu nemá, at se obrátím na banku. Banka říká, že nic neobdrželi. Jak dal postupovat? Problem trvá déle než 1 měsíc. Děkuji
MRiahi
18.8.2025

Dobrý den, dle IBANu předpokládám, že jste nakupovala v zahraničí. Banka platbu neobdržela, jinak by Vám ji obratem připsala na účet. Spor s obchodníkem v zahraničí o vrácení platby může být velmi komplikovaný a nejedná-li se o vyšší částku, pravděpodobně se Vám nevyplatí toto více řešit.

Petr Jermář, Hlavní analytik Banky.cz
18.8.2025
Jak hodnotíte odpověď?

0x

0x