Běžný účet

Poslala jsem peníze na špatný účet, Běžný účet

Dobrý den, jsem klientem ČS. Dne 14.04.2025 jsem ze svého účtu poslala omylem platbu na č.ú. v jiné bance. Přes bankovního poradce ČS jsme 14.04.2025 posílali reklamaci, bohužel bez odezvy. Dne 20.05. 2025 jsme opět s mou bankéřkou posílali písemně žádost o sdělení údajů k účtu, na který byla platba zaslána. Bohužel opět bez odezvy. Jaký je postup ze strany druhé banky? Ná bankéřka zaslat žádost znovu? S pozdravem
Iveta
Před 13 hodinami

Dobrý den, obvykle se postupuje následovně:
- Vaše banka vyzve majitele chybně zadaného účtu k dobrovolnému navrácení peněz
- Pokud protistrana peníze nevrátí, banka Vám sdělí údaje o majiteli účtu pro zahájení soudního sporu
Vy řešíte vše pouze se svou bankou, která si může vyžádat asistenci banky majitele chybně zadaného účtu.

Petr Jermář, Hlavní analytik Banky.cz
Před 13 hodinami
Jak hodnotíte odpověď?

0x

0x