Pojišťovací poradci jsou tu proto, aby pomáhali a předcházeli potenciálním problémům. Je velkou výhodou, když se s nimi lidé mohou snadno a rychle spojit – ať už na nedaleké pobočce, přes telefon nebo třeba přes online platformu pro schůzky na dálku. Dobří poradci se umí klientům přizpůsobit – ať už jde o místo a část setkání nebo třeba očekávanou pomoc či radu.
Největší síť certifikovaných pojišťovacích poradců na českém trhu má Generali Česká pojišťovna – tvoří ji vyškolených a certifikovaných 4 337 odborníků po celé republice. V praxi svým klientů pomáhají s celou řadou situací.
Dávno neplatí, že pojišťovací poradci volají klientům hlavně proto, aby jim něco prodali. V Generali České pojišťovně je běžnou součástí servisu každého poradce také udržovat klienty v obraze – co se týče jejich smluv, situace na trhu nebo třeba kvůli aktualizaci kontaktních údajů. Být v pravidelném kontaktu je výhodné pro obě strany – klienta i pojišťovacího poradce.
Spoustu věcí se lidé snaží nosit v hlavě, a přitom nutně nemusí. Když jde o pojištění, jsou to právě poradci, kdo se stará – mají náhled do systémů, vědí, kdy je na čase znovu se na smlouvy podívat a překontrolovat je. Výmluvným příkladem je aktualizace pojistných částek u majetkových smluv po vysoké inflaci, která se v minulých letech doslova utrhla ze řetězu.
Řešení finanční záležitostí mnohdy znamená, že každý produkt poskytuje jiná společnost. S jedním specialistou se řeší pojištění, s dalším penzijní připojištění a jinde zase investice. Certifikovaní poradci z Generali České pojišťovny přitom dokážou – díky tomu, že jejich mateřská skupina má v Česku i dceřiné společnosti – zajistit, spravovat nebo jakkoliv aktualizovat všechno zmíněné pod značkou Generali. Ušetří to čas. A čas, jak známo, jsou peníze.
Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.
Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.
V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.
Jistě jste se již setkali S P2P půjčkami a možnostmi investovat do nich. Kdo by neznal Zonky, s jejich „lidé půjčují lidem“. U Fingoodu jde o stejný princip, jen v režimu P2B, kde „lidé půjčují firmám“ (people to business). I zde jde o Českou Národní Bankou licencovanou platformu ke zprostředkování skupinového financování (crowdfunding), i tady vše řídí sama platforma a i tady se dá získat lepší zhodnocení než u banky. Seznamte se s Fingoodem a s možnostmi investování, které vám dává.
Blíží se jaro a s ním také jeden z důležitých úkolů daňových poplatníků - vyplnění růžového přiznání k dani z příjmů fyzických osob. Ačkoliv se jedná o každoroční záležitost, pro spoustu z nás nastává období bezesných nocí, kdy se nemůžeme dočkat, až “to” bude za námi. Není třeba být nervózní, při vyplňování stačí být obezřetný, většina chyb totiž vzniká pouhou nepozorností. A pokud přeci jen nějaká chybka vyvstane, je možné ve stanoveném termínu sjednat nápravu.
KOMENTÁŘE k článku Chtějte erudovaného a současně přívětivého pojišťovacího poradce
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.