Banky.cz Články Komerční sdělení Pojišťovna AXA nabízí skutečně zajímavé produkty

Pojišťovna AXA nabízí skutečně zajímavé produkty

Ač je AXA pojišťovna na českém trhu teprve od roku 2008, již si právem vybudovala postavení jednoho z lídrů ve svém oboru. Patří do celosvětově největší skupiny pro finanční zabezpečení a disponuje pobočkami v řadě zemí. Především se ale snaží poskytovat svým klientů opravdu kvalitní služby na evropské úrovni.

REKLAMA

Chraňte si to nejcennější

Skupina AXA poskytuje v České republice ve srovnání s ostatními pojišťovnami jedno z nejlepších a vysoce flexibilních životních pojištění. Mezi jeho hlavní přednosti patří široké krytí rizik, možnost kdykoliv zrušit nebo naopak přidat další připojištění či změnit pojistnou částku.

AXA sází na jednoduchost a transparentnost a vychází maximálně vstříc potřebám klientů. Proto přišla například s investičním životním pojištěním, které reflektuje vzrůstající oblibu v kombinování čistě rizikového pojištění se samostatným spořícím či investičním produktem.

Jako vhodné řešení AXA nabízí tzv. KumulativLifepojištění, které vám pomůže ve svízelných životních situacích a zároveň zhodnotí vaše peníze. Navíc zahrnuje zajímavý věrnostní program, který funguje na principu bonusů, které každým rokem rostou a činí tak vaše pojištění stále výhodnějším.

Úraz si nevybíráte, ovlivněte aspoň finanční důsledky

Nikdo se většinou nezamýšlí nad tím, že právě jemu by se mohl přihodit úraz, jehož následky by mohly zkomplikovat další život a finanční situaci jeho i celé rodiny.Ač to není povinností, je dobré zvážit výhody založení úrazového pojištění.

AXA nabízí zájemcům hned několik výhod, kdy lze pojistit nejen jednu osobu, ale i celou svoji rodinu. Dokáže zabezpečit více lidí najednou s mnohem jednodušší administrativou. Není třeba v mnoha případech ani vyplňovat zdravotní dotazník.

Lákavá je i výrazná sleva při větším počtu pojištěných osob. K nabízenému produktu lze vybrat z širokého portfolia doplňkových připojištění, která můžete v případě potřeby přiobjednat i dodatečně.

Sjednejte si schůzku

Abyste zvolili takové pojištění, které by v co největším rozsahu splňovalo vaše požadavky, získali přehled o všech dostupných možnostech finančního zabezpečení a zvolili ten správný krok, sjednejte si schůzku s odborným poradcem pomocí on-line formuláře na internetových stránkách AXA pojišťovny.

Zdroj: Axa (PR)

REKLAMA

KOMENTÁŘE k článku Pojišťovna AXA nabízí skutečně zajímavé produkty

Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.

Přidejte nový komentář

Mohlo by vás zajímat

Chtějte erudovaného a současně přívětivého pojišťovacího poradce

Když člověk řeší otázky spojené s pojištěním, je důležité mít na blízku někoho, na koho se může spolehnout – nejde totiž o nic menšího než o ochranu milionových hodnot v oblasti majetku, života a zdraví. Profesionálně vyškolený a empatický poradce dokáže ušetřit spoustu času a starostí.

Nejlepší pojišťovací poradkyně na světě je z České republiky

Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.


Obliba privátních značek i slevových kuponů stále roste – jedná se o způsoby, jak čeští spotřebitelů bojují s inflací

Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.

V bankovním sektoru vládnou věrnostní programy jako hlavní prostředek zapojení zákazníků

V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.

Fingood: Investice do rozvoje českých firem, s výnosem až 12 % ročně

Jistě jste se již setkali S P2P půjčkami a možnostmi investovat do nich. Kdo by neznal Zonky, s jejich „lidé půjčují lidem“. U Fingoodu jde o stejný princip, jen v režimu P2B, kde „lidé půjčují firmám“ (people to business). I zde jde o Českou Národní Bankou licencovanou platformu ke zprostředkování skupinového financování (crowdfunding), i tady vše řídí sama platforma a i tady se dá získat lepší zhodnocení než u banky. Seznamte se s Fingoodem a s možnostmi investování, které vám dává.

Z naší bankovní poradny

Pojmy ve slovníku

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena