Nová generace Subaru Outback je příkladnou
ukázkou evoluce. Zachovává si vlastnosti, které z něj udělaly ikonu kategorie
crossover, a současně přidává všechny nové technologie, jež na moderních autech
tak milujeme.
Každý automobil má svoji charakteristickou
kombinaci vlastností. Pro Subaru Outback ale platí, že bylo postavené pro co
možná největší univerzálnost. Nová generace má rozměry tak akorát, aby odvezla
všechno, co potřebuje čtyřčlenná rodina na hory, a současně není obludná,
abyste si ve městě připadali jako slon v porcelánu. Skvěle se do něj nastupuje
a nabízí potřebný výhled, ale přitom to není neohrabané SUV. Se světlou výškou
213 mm, chytrým pohonem všech kol Symmetrical AWD a režimy X-Mode má
průchodnost terénem jako skutečný off-road, ale přitom dokáže poskytnout
komfort, stabilitu a potěšení z jízdy jako prestižní limuzíny. A to nemluvíme o
revolučním interiéru s chytrými bezpečnostními asistenty, které dokážou
předvídat.
Subaru Outback je prostě univerzální vůz, který v nové generaci svoji koncepci celkově posunuje na novou úroveň. I když má zvenku povědomé tvary s trochu ostřejšími rysy než dosud, je postaven na zbrusu nové a extrémně pevné globální platformě Subaru, a do ní má vloženou svoji typickou techniku – plochý motor Boxer, bezestupňovou převodovku Lineartronic s osmi virtuálními stupni a symetricky vyvážený pohon všech kol. Jestliže vás technika příliš nezajímá, potom nám prostě věřte, že je základem pro bezpečné a zároveň fantastické svezení na silnici i v terénu.
Nová generace Outbacku doslova ohromuje zbrusu nově navrženým interiérem. Jeho dominantním prvkem je na první pohled obrovský 11,6“ dotykový displej, ale jakmile se uvnitř zabydlíte, zjistíte, že je především důmyslně navrženým prostředkem ke všem funkcím. A ještě mnohem více uneseni budete z použitých materiálů, praktických detailů a v neposlední řadě z kvality komfortních sedadel, potahované nově i kůží Nappa. V případě zavazadelníku pak výrobce slibuje objem 522 litrů, což je o rovných deset litrů více než u dosavadní generace. Dveře zavazadelníku mají praktickou vychytávku – i s plnými rukami je otevřete pouhým přiblížením lokte před znak plejád.
Špičková výbava, samozřejmě s bezpečnostním kamerovým systémem EyeSight, doplňuje skutečný hardware navržený pro dlouhou životnost a houževnatost. Atmosféricky plněný čtyřválec 2,5 litru s výkonem 169 koní je důstojným motorem, který vydrží věky. Jistě i on je jedním z důvodů, proč u nového Outbacku očekáváme vysokou zůstatkovou hodnotu, jako tomu bylo u všech jeho pěti předchozích generací.
Novinkou v ceníku Outbacku je prémiově pojaté
provedení Touring a dobrodružné Field. Touring nabízí exkluzivní čalounění kůží
Nappa, poprvé používané u Subaru, Harman Kardan audio, střešní okno atp.,
zatímco do Fieldu si na speciální vodu odpuzující potahy můžete sednout i v
mokrém oblečení, na střechu hodit kola a nebát se vyrazit za dalším
dobrodružstvím se Subaru…
Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.
Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.
V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.
Jistě jste se již setkali S P2P půjčkami a možnostmi investovat do nich. Kdo by neznal Zonky, s jejich „lidé půjčují lidem“. U Fingoodu jde o stejný princip, jen v režimu P2B, kde „lidé půjčují firmám“ (people to business). I zde jde o Českou Národní Bankou licencovanou platformu ke zprostředkování skupinového financování (crowdfunding), i tady vše řídí sama platforma a i tady se dá získat lepší zhodnocení než u banky. Seznamte se s Fingoodem a s možnostmi investování, které vám dává.
KOMENTÁŘE k článku Prémiové jízdní vlastnosti, paket, i skutečná hodnota
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.