Banky.cz Bankovní poradna zdarma #1364, Dotaz v bankovní poradně

Banka zablokovala přístup k účtu a neposkytla informace o omylem příchozí platbě - Jak přesvědčit banku k vrácení peněz?

REKLAMA
24.4.2014

Dobrý den, na můj účet, ke kterému mi kvůli stále probíhajícímu sporu banka zablokovala přístup dorazila omylem cizí platba. Sdělil jsem písemně pracovnici, že od cca 12/2012 mám zablokovanou jakýkoliv přístup včetně informací (výpisů). Takže o příchozí platbě jsem nevěděl, peníze jsem nepoužil (nevybral, nepřeposlal apod.) ale také nemohu platbu vrátit a požádal jsem banku o provedení vrácení. Na tento dopis ale suše odpověděli, že na "účtu není dostatek finančních prostředků" bez jakékoliv informace o dalším postupu. Tuším, že opět budu zase platit já, přestože soud ještě nerozhodl, nicméně neexistuje nějaký postup jak banku přesvědčit? Děkuji Petr Janda

Dobrý den,

o jakou se jedná banka a částku?

S odpovědí "na účtu není dostatek finančních prostředků" se nelze spokojit, protože v případném budoucím sporu (kdo to bude platit) by to vypadalo, že za to můžete Vy. Žádejte od banky písemné potvrzení celé události, kde by mělo být toto:

1) od 12/2012 mám zablokovaný účet

2) později přišla omylem platba - tyto peníze mi nepatří, musí se vrátit zpět protistraně, jinak by mně mohla protistrana žalovat pro bezdůvodné obohacení se

3) banka odmítla peníze vrátit s tím, že na účtu není dostatek peněz (neboť byl účet zmražen, na účtu nemohlo být méně peněz, než kolik činila chybná platba).

Petr JermářBanky.cz

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena