Banky.cz Bankovní poradna zdarma #408, Dotaz v bankovní poradně

Ztratila jsem mobil a potřebuji aktualizovat své kontaktní údaje

REKLAMA
23.9.2012

Dobrý den chtěla jsem se zeptat jestli je nutné zajít přímo na pobočku a nahlasit nový mobilní tel.číslo,před 3dny mi odcizily mobil a mě na něj chodily zprávy z vaší pobočky,ted bohužel nemám ani přehled jestli mi vše z učtu pravidelně odchází,předem děkuju za odpověd.Veronika

Dobrý den,

ano, pro změnu čísla určeného k autorizaci je nezbytně nutné osobně navštívit pobočku Vaší banky.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena