
Banka mi vypověděla vedení účtu, Běžný účet

Dobrý den, jsem účetní, podnikám jako s.r.o., a jako blesk z čistého nebe mi Raiffeisenbank poslala výpověď z účtu ze strany banky. Na účtech nebyl nepovolený debet, jsou aktivní, celkově jsem u RB jako klient (soukromá osoba) více než 10 let. Všechnu dokumentaci, co kdy chtěli jsem včas vždy doložila, výzva na aktualizaci AML údajů mi nepřišla už nějakou dobu. Vůbec netuším, proč se banka tak najednou rozhodla. Dle telefonního bankéře nevidí ani žádnou interní kontrolu, že bych nevyhověla nějakým požadavkům banky ani neviděl v systému žádný nevyřízený požadavek na doložení dokumentace. Je možné se někam ještě proti výpovědi odvolat? Účet používám jako hlavní a jediný pro s.r.o. Neobchoduji s třetími zeměmi, mí klienti mají české účty, i přesto že část z nich jsou cizinci, např. s dlouhodobým povolením k pobytu v ČR. V Raiffeisenbank přiznali technickou chybu při generování výpovědi, protože výpověď běžného účtu byla podepsána pracovnicemi oddělení spotřebitelských úvěrů. Reklamace v bance ale uznána nebyla. Děkuji a přeji hezký den.

Dobrý den, na poskytování bankovních služeb není právní nárok. Pokud Vám banka v souladu s obchodními podmínkami vedení účtu vypověděla, nedá se nic dělat a je třeba si najít jinou banku. Je ovšem podivné, že by banka přiznala chybu ve špatně vygenerované výpovědi a zároveň odmítla situaci napravit.


