Dobrý den, v srpnu jsem na e-shopu objednala a zaplatila zboží, které mi ve slíbené 30 denní lhůtě nepřišlo a na tel dotaz mi byli sděleno, že se zboží "zaseklo" na celnici. Po další mailové komunikaci jsem se v říjnu dozvěděla, že internetový obchod zkrachoval a po účetní závěrce mi do 30 dnů bude částka vrácena. Koncem listopadu na tel ani na mail již nikdo nereaguje, peníze zpět nepřišly, zboží nemám. Jak mám nadále postupovat? Bohužel jsem platila převodem, chargeback tedy možný zřejmě není. Děkuji.
Dobrý den,
pokud prodejce zboží odeslal a zaseklo se na celnici, pak Vám zboží po vyřízení celní procedury mělo přijít (nebyl důvod vracet peníze). Při krachu eshopu naopak není moc z čeho vrátit peníze (ty eshop nemá, proto zkrachoval). Celé to na mne působí spíše jako podvod, kdy prodejce od počátku neměl v úmyslu zboží dodat a jen hledal neustálé výmluvy.
Podvod se standardně hlásí na Policii ČR, pohledávky za zkrachovalým eshopem do insolvenčního řízení. V případě zahraničního podvodníka (nebo zkrachovalého eshopu) ale můžete mít problém domoci se efektivně svých práv.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dobrý den, prosím, jakmile je uhrazena poslední splátka z insolvence, která byla na 5 let (60 splátek), tak další plat už bude automaticky vyplacen bez srážek? A je třeba o tom informovat mzdové oddělení nebo o tom vědí, že to je poslední splátka a další měsíc nemají nic už srážet? Děkuji
Přeji dobrý den, 11.3. se ukončilo přihlašování pohledávek a 3.4. 2024 mam schůzku z insolvenčním správcem. Zatím platím odměnu. Když se sejdu 3.4. 2024 s ins. správcem, kdy začnou normální srážky? A jak to probíhá s ins. správcem? Jsem nervózní. Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Kontokorent neboli povolené přečerpání, či povolený debet, je spotřebitelským úvěrem. Že jste to doposud nevěděli? Možná je víc věcí, které o kontokorentu netušíte, přestože ho možná i sem tam využijete. Jde o poměrně automatizovaný produkt, permanentní finanční rezervu, u které netřeba myslet na pravidelné splátky. A to je značnou výhodou. Jenže má i rizika a nevýhody, o kterých se vyplatí vědět.
Rozhodnutí financovat pořízení vlastního bydlení pomocí hypotečního úvěru předchází pečlivé počítání, vybírání nemovitosti, hledání jiných možných řešení. Když na něj ale dojde, pak každý doufá, že mu banka žádost schválí. Není tomu tak ale vždy, banka prověřuje celou řadu informací, pokud žadatel její podmínky nesplní, pak žádost zamítne. Víte, z jakých důvodů k tomu dochází nejčastěji?
Z nejnovějších průzkumů ze začátku roku 2024 vyplývá, že s investováním má zkušenosti 39 % Čechů. Jednou z možností, jak své peníze takřka bez starostí zhodnotit, je investiční platforma Portu. Tato platforma, která má aktuálně přes 200 000 uživatelů a spravuje 29 miliard korun, investorům umožňuje jednoduše zhodnotit finance dlouhodobě i krátkodobě. Jak Portu funguje a jaké má výhody a nevýhody?