Mám půjčku u společnosti Zaplo - je vše opravdu tak jednoduché, jak se tvrdí?

REKLAMA
Nejlevnější půjčka od Zonky
27.9.2019 Půjčka

Dobrý den, před pár dny jsem si u společnosti Zaplo zapůjčil 8 000 Kč s tím, že do 30 dní nejsou žádné poplatky ani úroky apod. Dokonce je vše i ve smlouvě, že zaplatím stejnou částku, pokud uhradím do daného data, tedy 8 000 Kč. Rád bych se ale zeptal, zda někde nemůže být nějaký háček. Nerad bych se dostal do potíži. Informoval jsem se, že ihned po přijetí mé platby mi zasílají informaci o přijetí platby emailem a sms zprávu. Nemohu se dostat tím, že jsem si vzal půjčku do nějakého registru, kde bude dluh narůstat? Je to má první a poslední půjčka, došlo k nečekaným výdajům a do 2 týdnů částku vrátím zpět. Děkuji moc.

Dobrý den,

nebankovní půjčky nemohu doporučit, vždy je někde skrytý háček (extrémně vysoké RPSN, skryté poplatky, atd.). Navíc i s řádně splacenou půjčkou dostanete záznam do registru dlužníků. Na jednu stranu to bude pozitivní informace o tom, že jste půjčené peníze vrátil včas. Na druhou stranu všichni uvidí, že jste si vzal nebankovní půjčku. Stejně jako v běžném životě se většina lidí štítí feťáků, na poli financí jsou nebankovní půjčky to nejhorší možné, s čímž většina slušných nechce mít nic společného. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena