Co dělat, když prodávající neodpovídá a blokuje po odeslání platby?

REKLAMA
Běžný účet
12.3.2019 Podvod

Dobrý den, na účet prodávajícího jsem z mého účtu zaslala částku 720,-Kč, příkaz bance jsem zadala 19. února a to paní, která v inzerátu vystupovala jako Peta Malinka, její č. účtu 670100-2215489930/6210. Dá se s tím prosím něco udělat? Paní nereaguje na mé zprávy, dokonce si mě nyní i zablokovala. Chci zabránit aspoň tomu, že paní okrade další lidičky. Děkuji za odpověď.

Dobrý den,

věc je třeba nahlásit Policii ČR. Samotné banky nemohou platby vracet ani blokovat účty (nemohou posoudit, jedná-li se o podvod či nikoliv - to přísluší pouze PČR/soudům).

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena